czwartek, 14 lutego 2013

Wyróżnienia

Kochani Ostatnimi czasy nazbierało się trochę wyróżnień i najwyższy czas by o tym napisać :)


Wyróżnienie VERSATILE BLOGGER otrzymałam od
Anitki z liona-mojepasje.blogspot.com

 2 Wyróżnienia Od Ewuniu  z ewulaki.blogspot.com
BARDZO LUBIĘ TWÓJ BLOG  i VERSATILE BLOGGER

BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!



 Versatile Blogger posiada pewne zasady:

1. Dziękujemy nominującemu blogerowi u niego na blogu
2. Pokazujemy nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
3. Ujawniamy 7 faktów dotyczących samego siebie
4. Nominujemy 15 blogów, które na to zasługują;

natomiast wyróżnienie "Bardzo lubię Twój blog" ma jedną zasadę: nagradzamy blog(i), który bardzo lubimy :)


Moje Nominacje :) do  Versatile Blogger Award oraz Bardzo lubię Twój blog trafiają do:

  1. madeleinehandmade.blogspot.com - za dzisiejsze walentynkowe babeczki :)
  2. anstahe.blogspot.com - cudne obrazy czyli haft wstążkowy
  3. moniqpassion.blogspot.com - zajrzyjcie :) moniczka wykonała słodką metryczkę
  4. ja-artystyczne.blogspot.com - biżuteria z filcu, kolorowe cudne zestawiki :)
  5. mirosek.blogspot.com - zajrzyjcie koniecznie - haftowany namiętny :) akt !!!
  6. divianaart.blogspot.com - Słodziutka mała śnieżka :)
  7. melkanelka.blogspot.com - Na szczęście czyli Aniołki z masy solnej
  8. xymciadm.blogspot.com - nietypowy Tusalowy Słoik - może zaskoczyć :)
  9. kreatywnanuda.blogspot.com - za malowane szale na jedwabiu
  10. zapachmoichinspiracji.blogspot.com - za inspiracje
  11. polskiehandmade.blogspot.com - za kawał dobrej roboty :), za promowanie nas wszystkich
  12. haftytiny.blogspot.com - za zwierzaczkowe podusiowe hafty :)
  13. paulaczekanawene.blogspot.com - za wzory, za dzielenie się swoją pracą i spełnianie życzeń :)
  14. zakochanawsztuce.blogspot.com - za przygotowywanie kursików:)
  15. kramikzcukierkami.blogspot.com - za poszukiwania słodkości :)

Kochane wiem, że niektóre z Was mają banerki mówiące o tym, że wolicie komentarze od wyróżnień. Rozumiem to i chcę zaznaczyć, że swoimi wyróżnieniami pragnę Wam sprawić przyjemność i więcej nic nie oczekuję :).



Teraz 7 FAKTÓW z mojego życia :)

1. Kocham psy, najbardziej to te małe i kudłate :)
2. Nie lubię gotować, nie to że mi nie wychodzi, ale nie lubię :)
3. Marzy mi się wiejski domek w stylu prowansalskim, z dużą werandą na której całe dnie siedziałabym i filcowała.
4. Miejsce które chciałabym odwiedzić to Meksyk
5. Nie lubię swoich włosów, nie chcą się układać :(
6. Pijam mleko z kawą :)
7. Na śniadanie tylko jajecznica :)

Czas na  Wyróżnienie za blogową przyjaźń
Te wyróżnienie otrzymałam od Ani z wojciacho.blogspot.com

DZIĘKUJĘ :)))))))

 

Wyróżnienie chciałabym przede wszystkim podarować najczęściej dopingującym mnie blogowym koleżankom :).


Zachęcam do odwiedzin wszystkich w/w blogowiczek.

Pozdrawiam,
Gosia

27 komentarzy:

  1. Dziękuję Gosiu, ale to Ty jesteś tym promykiem, który tak niedawno, ale jasno i mocno zaświecił w blogowym świecie. Miło mi tu bywać i wiem, że zasłużenie otrzymałaś wszystkie nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu bardzo Ci dziękuję :) za te słowa, za odwiedziny i za przemiłe komentarze :)

      Usuń
  2. Gratulacje!!!!!
    no i dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na odwrót :) Dziękuję :) i gratuluję :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Całkowicie zasłużone wszystkie nagrody.:) A ja dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ta jajecznica to tak codziennie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko mężulek zrobi :), a robi najpyszniejszą jajecznice na świecie :)

      Usuń
  5. Dziękuję Gosiu za pamięć i za to, że dzielisz się z nami swoim ogromnym talentem plastycznym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za odwiedziny i zostawione miłe słowo :)

      Usuń
  6. Gosiu dziękuję baaaaardzo :) Punkt 3 - też mam takie marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w takim domku to nawet polubiłabym gotowanie :), mam nadzieje że mąż to przeczyta :)

      Usuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko - dziękuję serdecznie za wyróżnienie!
    Tobie zaś gorąco gratuluję!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnień i serdecznie dziękuję za wyróżnienie mego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoją Śnieżkę mogłabym patrzeć i patrzeć. Masz najpiękniejszy skarb jaki tylko można sobie wymarzyć :)

      Usuń
  10. Gratuluję tylu wyróżnień, w pełni zasłużone :) No i dziękuję za swoje "odznaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko :). Twoje równie w pełni zasłużone :)

      Usuń
  11. Gosiu gratuluję wyróżnień i bardzo dziękuję:)W takim gronie to prawdziwa przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu za odwiedzinki i za miłe komentarze :)

      Usuń
  12. kochana bardzo dziękuję za wyróżnienia:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za dobre słowo :). Buziaki :)

      Usuń
  13. Gratuluje wyroznien :) zasluzone :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnień i dziękuję za moje ;)
    Przy okazji zrobię odpowiedni u mnie
    wpis na blogu ;))) pozDrawiaM :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnień:D wszystkie są z całą pewnością zasłużone:D też nie lubię gotować:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...