sobota, 16 lutego 2013

Wymiankowe Skarby

Wczoraj w ramach Wielkanocnej Wymiany odebrałam, dwie paczuszki. Obie nie dotrwały do domu, już po drodze zostały zaatakowane :)





Paczuszka od Kasi z Niteczki w sieci :)

Kasia przysłała mi upatrzoną  poduszeczkę na igły, do tego dołączyła moją ulubioną kawę cappuccino :) i  tofiinka :).
Jak widzicie nawet zdążyłam pstryknąć całości zdjęcie, ale zaraz po tym rozprawiłam się z kawką i wafelkiem :). Dzionek zaczęłam na słodko :). Dziękuje :)



Tak prezentuje się sama poduszeczka. Kwiatuszkowy Haft widnieje po obu stronach. Na zdjęciu nie widać, ale napisy pięknie się iskrzą. W końcu igiełki będą na swoim miejscu a nie na dywanie :) a mężulek nie będzie narzekał :)





Paczuszka od Magdaleny z Nitki Ariadny

Madzię poprosiłam o wykonanie Wielkanocnych Kartek, gdzie motywem przewodnim będą Tulipany. Karteczki jak widać otrzymałam :) a do tego przepięknie wykonane serducho z moim wymarzonym domkiem :).



Na wypadek błędu, kartki mają wyjmowany środek, to dobre rozwiązanie dla takich bazgroli jak ja  :). Same hafciki jeszcze piękniej prezentują się z bliska :).




Kochane bardzo Wam dziękuję za wspaniałe krzyżyki, chyba z tymi wymiankami mogłabym tak codziennie :))))


Zachwycona i wniebowzięta,
Gosia

24 komentarze:

  1. bardzo udane wymianki, dostałaś świetne prezenciki... piękne te poduszeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Tulipany...:)))Możesz się spodziewać kolejnych wymiankowych prezentów w najbliższym czasie...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj, już szykuję zęby aby szybko rozprawić się z paczuszką :) i móc cieszyć się prezencikiem :)

      Usuń
  3. Przepiękne prezenciki!
    Ja też już prawie jestem gotowa z wysyłką, tylko na pocztę nie po drodze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :). Nie spiesz się bo ja jeszcze w lesie :(.

      Usuń
  4. Cieszę się, że jesteś zadowolona:))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo zadowolona :). Moje pudełeczko ze skarbami powiększa się :)

      Usuń
  5. Piękne wymiankowe prezenciki i mówisz, że to jeszcze nie koniec....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak na prawdę to chyba początek :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziewczyny włożyły kawał serca i pracy :)

      Usuń
  7. Same śliczności dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty dostałaś!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki :). To prawda prezencik są PIĘKNE :)

      Usuń
  9. Śliczne krzyżyczki dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty :) Gratuluję udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, uśmiech do dziś mi nie schodzi :) i pewnie długo nie zejdzie :)

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję, i serdecznie witam:). Na pewno odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wymianka super:))))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezenty widać że wymianki z Tobą to sama przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna wymianka:D i jak widzę jesteś zadowolona, a to najważniejsze:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...