niedziela, 24 lutego 2013

Weekendowe Wytłaczanki - SALON

Witajcie w niedzielne popołudnie, właśnie skończyłam ostatnie poprawki mojego salonu z wytłaczanek po jajkach.




Postawiałam na ciepłe kolory :). Brąz i żółty moim zdaniem idealnie się komponują i uzupełniają. Żółty rozjaśnia wnętrze i nadaje przytulny wyraz :)


Poduszki. Czy różowy pasuje do żółtego? chyba nie :), ale mi się podoba takie połączenie. Różowe poduszki uszyłam z filcu, a poduszki z wzorem to nic innego jak szeroka wstążka. Obrus to również jedna z moich koronkowych wstążek. 

Pufy pomalowałam na brązowo do kompletu uszyłam dwie poduszki - siedziska. Na środek przyszyłam cekiny.


Lampa w kolorze kości słoniowej, lamówka ze wstążki.


Brązowy regał, a w nim trochę książek, koszyczki, muszle, świece i ozdobne naczynia :)


 Jak Wam się podoba? Czy kolorystycznie może być?
Cały salon jest z wytłaczanki a jedyną nie pasującą tu rzeczą jest stojak od lampy. 



Luty nam się kończy, następny miesiąc to Marzec czyli Dzień Kobiet.
Jak już pewnie się domyślacie kolejny temat to Kwiaty :)


Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli,
Gosia - Mini Filcuś

40 komentarzy:

  1. Eh, cudny salonik! Powaliłaś mnie detalami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, to jak w prawdziwym życiu to detale nadają charakteru :)

      Usuń
  2. Super salonik! Widzisz, to nie takie trudne, jeden pokój tygodniowo i za miesiąc masz cały domek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko samego domku brak :), ale może już niedługo :)

      Usuń
  3. Czy ten salon jest wolny??? Chętnie bym w takim zamieszkała :))
    Cudownie dopracowane detale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też mogła bym w takim zamieszkać :)

      Usuń
  4. Jej, cudne salony! Te Twoje poduszeczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, lubię jak jest dużo kolorowych poduszek :)

      Usuń
  5. super ten Twój salonik :) fenomenalny efekt po... naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :), Ty również miałaś fajny pomysł zwłaszcza na kanapę :)

      Usuń
  6. salonik piękny i bardzo przytulny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczy ten salonik, te wszystkie szczegóły, detale, drobiazgi.
    Chyba zacznę zbierać wytłoczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niech rodzinka się szykuje na jaja w każdej postaci :). Ja podkradam od rodziców :)

      Usuń
  8. Jestem pełna podziwu.Super Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał:)Kochana ależ Ty masz świetne pomysły:)Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Salonik jak się patrzy! Najbardziej podoba mi się lampa.:)Kanapa Jadzi rewelacyjna.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lampę wytłaczanka pasuje idealnie :). To prawda kanapa Jadzi jest super :)

      Usuń
  11. wow niesamowite, zapewne spory nakład pracy nooo ale efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), troszkę zabawy jest, ale przy czym nie ma :)

      Usuń
  12. Wspaniały salon. A mi podoba się wersja z niepomalowanymi mebelkami, taki skandynawski styl, akurat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go pomalować na biało ale stwierdziłam że kuchnia wystarczy :)

      Usuń
  13. Wow...jestem po wrażeniem!
    nie miałam pojęcia, że takie cuda można zrobić z wytłaczanki - super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś niesamowita:)wszystko przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu jesteś BARDZO pomysłowa!Pokoik jest uroczy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tysiące pomysłów w Twojej głowie, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy, barwny, przytulny salonik. Bardzo się napracowałaś ale warto było:) całość wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedzinki, bloga na pewno odwiedzę, a facebooka na razie nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam, pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  20. coś wspaniałego:D kto umie najlepiej zrobić coś z niczego? Oczywiście Gosia! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...