niedziela, 24 lutego 2013

Weekendowe Wytłaczanki - SALON

Witajcie w niedzielne popołudnie, właśnie skończyłam ostatnie poprawki mojego salonu z wytłaczanek po jajkach.




Postawiałam na ciepłe kolory :). Brąz i żółty moim zdaniem idealnie się komponują i uzupełniają. Żółty rozjaśnia wnętrze i nadaje przytulny wyraz :)


Poduszki. Czy różowy pasuje do żółtego? chyba nie :), ale mi się podoba takie połączenie. Różowe poduszki uszyłam z filcu, a poduszki z wzorem to nic innego jak szeroka wstążka. Obrus to również jedna z moich koronkowych wstążek. 

Pufy pomalowałam na brązowo do kompletu uszyłam dwie poduszki - siedziska. Na środek przyszyłam cekiny.


Lampa w kolorze kości słoniowej, lamówka ze wstążki.


Brązowy regał, a w nim trochę książek, koszyczki, muszle, świece i ozdobne naczynia :)


 Jak Wam się podoba? Czy kolorystycznie może być?
Cały salon jest z wytłaczanki a jedyną nie pasującą tu rzeczą jest stojak od lampy. 



Luty nam się kończy, następny miesiąc to Marzec czyli Dzień Kobiet.
Jak już pewnie się domyślacie kolejny temat to Kwiaty :)


Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli,
Gosia - Mini Filcuś

45 komentarzy:

  1. Eh, cudny salonik! Powaliłaś mnie detalami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, to jak w prawdziwym życiu to detale nadają charakteru :)

      Usuń
  2. Super salonik! Widzisz, to nie takie trudne, jeden pokój tygodniowo i za miesiąc masz cały domek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko samego domku brak :), ale może już niedługo :)

      Usuń
  3. Czy ten salon jest wolny??? Chętnie bym w takim zamieszkała :))
    Cudownie dopracowane detale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też mogła bym w takim zamieszkać :)

      Usuń
  4. Jej, cudne salony! Te Twoje poduszeczki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, lubię jak jest dużo kolorowych poduszek :)

      Usuń
  5. super ten Twój salonik :) fenomenalny efekt po... naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :), Ty również miałaś fajny pomysł zwłaszcza na kanapę :)

      Usuń
  6. salonik piękny i bardzo przytulny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczy ten salonik, te wszystkie szczegóły, detale, drobiazgi.
    Chyba zacznę zbierać wytłoczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niech rodzinka się szykuje na jaja w każdej postaci :). Ja podkradam od rodziców :)

      Usuń
  8. Jestem pełna podziwu.Super Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał:)Kochana ależ Ty masz świetne pomysły:)Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Salonik jak się patrzy! Najbardziej podoba mi się lampa.:)Kanapa Jadzi rewelacyjna.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lampę wytłaczanka pasuje idealnie :). To prawda kanapa Jadzi jest super :)

      Usuń
  11. wow niesamowite, zapewne spory nakład pracy nooo ale efekty są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :), troszkę zabawy jest, ale przy czym nie ma :)

      Usuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki, bloga na pewno odwiedzę, a facebooka na razie nie posiadam :(

      Usuń
  13. Wspaniały salon. A mi podoba się wersja z niepomalowanymi mebelkami, taki skandynawski styl, akurat dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go pomalować na biało ale stwierdziłam że kuchnia wystarczy :)

      Usuń
  14. Wow...jestem po wrażeniem!
    nie miałam pojęcia, że takie cuda można zrobić z wytłaczanki - super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś niesamowita:)wszystko przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu jesteś BARDZO pomysłowa!Pokoik jest uroczy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tysiące pomysłów w Twojej głowie, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy, barwny, przytulny salonik. Bardzo się napracowałaś ale warto było:) całość wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam, pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  20. coś wspaniałego:D kto umie najlepiej zrobić coś z niczego? Oczywiście Gosia! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...