sobota, 19 stycznia 2013

Dzień Babci i Dziadka

Podczas gdy ja wstawiam tutoriale o tematyce Walentynkowej, Megan uświadomiłam mi zbliżające się święto Dziadków. Jak słusznie zauważyła, papierowe różyczki, mogą być świetnym prezentem na ten wyjątkowy dzień.


Róże , pozostała kwestia ich zapakowania.

Różyczki zawinęłam w papier xero, z wydrukowanymi nutami. Nuty można znaleźć w internecie pod hasłem Nuty :)
Papier postarzałam rozcierając kawę rozpuszczalną z niewielką ilością wody, pomysł ten podejrzałam u Pauli (dziękuję).
Do tego sposobu jeszcze nie raz wrócę, Paula na swoim blogu również udostępnia wykonane przez siebie wzory zawieszek itp.



Dodatkowo do różyczek wykonałam broszkę z filcu. Róże powstały w ten sam sposób co papierowe, tyle że bez szablonu. Na kawałek filcu przyszyłam zapięcie broszki, a na drugą stronę przykleiłam ki kwiatów.


Jeśli chodzi o Dziadka u mnie sprawa jest ułatwiona, Dziadziuś lubi zjeść dobre ciasto :).


Pozdrawiam,
Gosia

Ps. To nie jest jeszcze mój wymarzony bukiet, on cały czas się robi :)

24 komentarze:

  1. Pieknie to zrobiłas. Do kawy doda esencję, mocną! z herbaty, wtedy jest nie tylko brązowe, ale i szare.Pomysł z nutkami kapitalny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówkę :) na bank skorzystam :)

      Usuń
  2. Rewelacyjnie to wygląda, w ogóle to fajny pomysł, żeby kwiaty pakować w taki papier nawet żywe. Wiesz co? Wpadł mi taki pomysł, żeby zrobić taki papier z napisami urodzinowymi lub imieninowymi specjalnie do tego, oj muszę pomyśleć. Dam tez na Ciebie namiar. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo efektownie to wygląda :), najlepsze jest to że można je wykonać domowymi sposobami do tego nadać indywidualne cechy :)

      Usuń
  3. Bukiet z różyczek bardzo ładny i świetny pomysł z papierem. Broszka prześliczna.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie prezenty, Dziadkowie się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże są zawsze modne :)) Taki bukiet na pewno ucieszy babcię. Broszka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne! nie mogę się napatrzeć mają piękny kolor i na pewno spodobają się babci, ja jutro zabieram się za robienie bukietu dla swojej, a dziś postaram się zrobić kartkę z tymi różyczkami dla przyjaciółki na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam takie kartki, bardzo fajnie wyglądają :). Ogólnie super motyw z tymi różami, można je wykorzystywać na różne sposoby i okazje :).
      Trzymam kciuki za bukiet dla Babci :)

      Usuń
  7. I bukieciki śliczny, i pomysł nutkowy fantastyczny! :)
    U nas dziadek ułatwia nam zadanie gustując w dobrym piwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), a Dziadkowie są tacy nie wymagający :)

      Usuń
  8. przeuroczy bukiecik i ten papier rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! I patent na postarzanie papieru - genialny! Na moje bukiet jest wzorcowy, więc aż się boję jak będzie wyglądał ten wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny bukiet, a pomysł zapakowania go w postarzany papier nutowy jest rewelacyjny! Aż mnie palce świerzbią, by zrobić coś podobnego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też kłębi się pełno pomysłów z tego typu papierem :)

      Usuń
  11. Śliczne są te różyczki. Twoja Babcia na pewno była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...