czwartek, 27 grudnia 2018

Mysia Rodzinka

Mouse Family Needle Felting

Jak dawno nie robiłam myszek. Dlatego też ucieszyłam się z tego zamówienia. Jedynie co przestraszyła mnie ilość - 15 sztuk i termin - czyli przed świętami. Na myszki miałam 15 dni. Jedną myszkę filcuję od 3,5h do 4 h. Moja praca zmianowa sprawiła, że niektóre dni całkiem mi odpadły a w innych dniach nadrabiałam ile mogłam. Dziś pokaże Wam pierwszą rodzinkę. Rodzinka myszek składa się z mamy, taty, brata i sióstr bliźniaczek. Każdy biały filcaczek posiada element ubranka lub dodatek. Udało mi się kupić mini sanie, które dorzuciłam do paczuszki. Pudełeczko pomalowałam ręcznie tak aby przypominało walizkę. Na walizce znalazły się znaczki, pieczątki i imię właścicielki.









Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

10 komentarzy:

  1. Mychy są w dechę! Prześliczna rodzinka, sanki też rewelacja. Zazdroszczę zamawiającemu radości jaką będzie otrzymanie tak wspaniałej paczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna mysia rodzinka i świetna sesja fotograficzna. Widziałam też na FB.
    Szczęśliwego Nowego Roku i dużo czasu na realizację Twoich wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna rodzinka! Zawsze miałam problemy z ogonami myszorów :D Tobie wyszło wszystko świetnie :D A najlepsze te detale, ubranka, walizka i reszta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodzinka myszek wyglada cudownie! I te saneczki obok, no po prostu cudo! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Dobrze, że nie widzą ich moje koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysia rodzinka pięknie się prezentuje! Zadbałaś o każdy szczegół, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj cudna ta mysia rodzinka,zachwycam się nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne te myszki! Na ich widok budzi się we mnie dziecko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...