czwartek, 5 lipca 2018

Dywanik Aleksa

Bear Rug Crochet for Aleks

Misiowy dywanik wydziergała dla mnie, a raczej dla mojego bratanka Aleksa :)  - Basia.
Basia sznurkowy dywanik robiła pierwszy raz i od razu w takim nietypowym kształcie. Wyszło genialnie. Sam mały ekspert to potwierdził, od razu zaczął ciągać dywanik za sobą i na nim się przewalać. Później pokazywał gdzie miso ma oczko a gdzie nosek - było radości co nie miara :).

Oczywiście Basia nie była by sobą, gdyby nie wysłała czegoś tylko dla mnie. Żółciutkie sznurkowe koszyczki, jeden z nich posłużył jako ubranko na doniczkę :), drugi chwilowo pełni rolę piórniczka na długopisy. Dostałam jeszcze bawełniany materiał i torebkę :).

Dziękuję Basiu ❤️ ❤️ ❤️





Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

11 komentarzy:

  1. Gosieńko, wspaniały prezent. Dywanik jest przeuroczy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny. Ciekawi mnie co to za włóczka, bo sama zastanawiam się nad wydzierganiem chodniczka dla mojego synka. Genialna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy masz od Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbisty!!! Buzia się sama do niego uśmiecha, super pomysł i wykonanie:)fajny prezent dla bratanka wytrzasnęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiulek fantastyczny, wspaniały początek Basi.
    Pozdrawiam serdecznie 😚 Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że Młody użytkownik zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...