poniedziałek, 21 kwietnia 2014

UWAGA !!! Znów zanudzam sowami :))

 Co nowego po świętach , przede wszystkim dwa kilo do przodu, pełna lodówka wałówki od mamusi :))..... aaaaaaaaa i wyprany psiunio :)). Po ostatnim pobycie na wsi i męczeniu kota :)) strasznie się utytłał :)).

Co do nowości, Kasia z bloga   http://la-laallaa.blogspot.com jakiś czas temu zaproponowała wymianę. Wpadła jej w oko duża sówka i zawieszka telefonu. Do kompleciku postanowiłam dorzucić coś jeszcze :)).




Spinacz troszkę inny niż ostatnie, ale równie sowiasty :))


i młoda sówka na patyku


Od Kasi dostałam :)) ..... to w następnym poście :)).

Buziaki, Gosia

58 komentarzy:

  1. Różowa ma zarąbiasty kolorek, chyba sama opracuję nowy wzór sówki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu ja uwielbiam Twoje filcaki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze sówki są suuuuuper :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne sowki !!!! To Kasia napewno szczesliwa.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się Kasi, że zapragnęła takiej sówki...jest cudna, maluchy też :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam sowy w każdej postaci i bardzo cieszą mnie Twoje nowe sówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :)), miło wiedzieć że jest nas więcej

      Usuń
  7. ta z czerwonym brzuchem w kropki jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! Mnie też się udzieliło uwielbienie dla sów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zanudzasz. Pięknych rzeczy nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności. Przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. One się nigdy nie znudzą... ;) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te Twoje sówki:) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw! Sowy w Twoim wykonaniu są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu Twoje sówki są CUDOWNE!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne , takimi cudami możesz zanudzać :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie tam Twoje sowy nigdy nie nudzą są wspaniałe! Taka dużą sama mam i codziennie się zachwycam nią na żywo :-)
    Uwielbiam Twoje sowy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych sowach, pięknie wykonane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu nie zanudzasz bo one są cudne:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanudzam, zanudzam ale nie potrafię przestać :))

      Usuń
  19. A mnie tam sówki nigdy nie nudzą...sama ostanio "osowiałam " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poważna choroba ba można powiedzieć że już zaraza :)

      Usuń
  20. uwielbiam te Twoje sowy Gosieńko!!!
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się tam nie boję ;) Chyba nigdy mi się nie znudzą Twoje filcaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne sówki,mogę je oglądać non stop i wcale się nie zanudzę. Z chęcią bym się na takie cuda powymieniała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko :)) a kto u Ciebie jest sowią maniaczką :))

      Usuń
  23. Ależ się zasówkowałaś!;) Ale są takie śliczne, że można je cały czas oglądać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak się zasówkowałam :)) Masa pomysłów :)) będzie co oglądać :))

      Usuń
  24. Witam, na pewno zajrzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Motyw sowy nigdy mi się nie znudzi:) Podziwiam i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne sówki.,zawsze mi się podobaja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sówki są prześliczne! Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...