czwartek, 2 stycznia 2014

Miś Fc Barcelona, Kubuś Puchatek i inni :))

Parę filcaków jeszcze ze starego roku.
Miś w barwach Katalońskiego klubu, wykonany na zamówienie Sonii. To już drugi miś z tej serii :)) tym razem w innym zestawie ubrań i z piłeczką do kompletu.
Oto Szczęśliwa 13 :))








   
Dla Leosia - Filcowy Kubuś Puchatek. Kubuś ma ruchome nóżki, które wykonałam wyłącznie z filcu. Do ideału dużo brakuję, ale widzę światełko w tunelu :)). Po trzech latach w końcu sama dojdę do tego o co w tym chodzi :)).









Na zamówienie Madzi z dekoMagja ufilcowałam zwierzaczki z gry Angry Birds.
Breloczki były prezentem dla jej synka i podobno wygrały z klockami lego :))).







Serdeczne pozdrowienia w nowym roku :))
Gosia

81 komentarzy:

  1. Jak dobrze Gosieńko, że wróciałaś ze swoimi filcakami. To już Twoja marka rozpoznawcza. Wszystkie są piękne, aż miło popatrzeć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój synek potwierdza tę informację :-) dziękuje raz jeszcze i pozdrawiamy oboje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. łepetyna kubusiowa ideał ale nóżki trochę za chudziutkie, chyba że miś wprowadził w życie postanowienie noworoczne i dieta...;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne filcaczki, super Ci wyszły.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no wygrać z klockami Lego to jest coś!:) W pełni zasłużyłaś na takie wyróżnienie, bo twoje filcaczki tradycyjnie już są wyjątkowe!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie mega wyróżnienie :)). Najlepszego !!!

      Usuń
  6. Mnie też tęskno było za Twoimi słodziakami Gosiu :) Zwierzaki świetne ! :) Ja jestem na etapie filcowania tygryska dla mojej pociechy, łudzę się, że będzie choć troszkę go przypominał ( dwie igły już połamane, ale co tam ;- ))...wiesz co Gosiu, pełen szacunek i podziw dla Ciebie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) dziękuję i trzymam kciuki za tygryska :))

      Usuń
  7. Kubuś Puchatek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Wspaniałego całego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne Ci te filcaczki wychodzą :)
    Napatrzyłam się na Twoje dzieła i postanowiłam, że też coś "zfilcuję"... na razie mam materiały i dojrzewam do działania :)
    Zapewne jak się w końcu wezmę za tworzenie to będę miała parę pytań i wtedy zapukam...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki. Ja się nie mogę nadziwić jak robisz precyzyjnie te maluchy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. tutaj też napiszę, że misio jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow,piękne są i tak dopracowane w każdym szczególe. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałam z niecierpliwością na następne Twoje cudeńka !!
    i się doczekałam suuuuper !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie można przeszczepiać chociaż na kilka dni umiejętności :)) Z miła chęcią pożyczyłabym od Ciebie choć odrobinkę ;)))) Filcaki nie mają przed Tobą żadnych tajemnic. Pozdrawiam cieplutko, wzdychając z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie byłoby z przeszczepianiem umiejętności z chęcią bym skorzystała z takiej możliwości :))

      Usuń
  15. Dla mnie są idealne i niczego im nie brakuje. Miś Fc ma niesamowicie uroczy pyszczek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są super:) I wcale mnie nie dziwi, że wygrały z klockami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam w szoku :))), tym bardziej mi miło :)))

      Usuń
  17. Śliczne, więc nie ma się co dziwić, że takie słodziaki wygrywają z zimnymi i twardymi klockami:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement w ustach dziecka to jest coś :))

      Usuń
  18. Prześliczne:)Kochana by Nowy Rok był czasem zdrowia, spokoju, radości i spełniających się marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia również życzę Ci spełnienia marzenń wszystkich planów i dużo zdrówka :))

      Usuń
  19. Jakie one cudne! zawsze nie mogę się napatrzeć, a Angry Birds mistrzostwo, wcale się nie dziwie że z klockami wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodziaki!!!! Kubuś jest prześliczny, a miś z FC Barcelony na prześliczną mordeczkę. Cudne są te Twoje filcaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyszło , Kubuś podbił moje serce

    OdpowiedzUsuń
  22. Kubuś jak żywy!;) Reszta też super.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie miśki są świetne :) Ale pierwszy najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny głos na pierwszego misiaka, chyba faktycznie ma słodką mordkę :))

      Usuń
  24. Witaj Gosiu ;-) Twoje filcaczki są genialne i nie wiem gdzie Ty widzisz niedoskonałości Kubuś wyszedł Ci rewelacyjnie ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne, Kubuś zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ilekroć oglądam Twoje filcaczki nie mogę się nadziwić jak potrafisz wyczarować cuda ze zwykłego filcu/wełny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu jak zawsze filcusie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. no i od samego początku roku niezmiennie zachwycasz Gosiu :))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu, aby cały roczek taki był :))

      Usuń
  29. Nieraz się zastanawiam jak wygląda proces powstawania tych małych cudeniek. Śliczne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne prace! Wszystkie identyczne jak ich prototypy:) zdolna jesteś niesłychanie:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) fajnie wiedzieć że się udało :))

      Usuń
  31. przepiękne prace, a szczególnie angry birds
    zapraszam do mnie pamientnikzuzu.blogspot.com - ja dopiero zaczynam
    obserwuje :) i życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  32. Misie superowe, ale Angry Birds wywołały szeroki uśmiech u mojego Najmłodszego ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjne są Twoje prace!!! Wszystkie - bez wyjątku takie dopieszczone :) Misia zobaczyłam jako pierwszego, po prostu uroczy. Gratuluje talentu.
    pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i wcale chłopakom się nie dziwię...lego kontra Angry... :) a miśki rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudeńka!!! Bardzo mi się podobają Twoje prace, chętnie zostanę tutaj na dłużej ;-) zapraszam również do siebie www.magialekanto.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Co tu dużo pisać jesteś najlepsza,a Twoje filcusie zawsze zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  37. W jakiej cenie miś fc Barcelona ? Odezwę się do Ciebie na Facebooku

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku! Przepiekne rzeczy tworzysz! Lecę dalej oglądać :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...