poniedziałek, 10 czerwca 2013

My precious :)))

Tytuł pasujący do nowego posta i nawiązujący tematem do poprzedniego :)).
A pro po poprzedniego, dziękuję Wam za wszystkie komplementy na temat Gollumka. Cieszę się, że uważacie go za paskudnego, strasznego brzydala - w tym wypadku jest mi bardzo miło :)).

A to co między innymi otrzymałam od Beatki (Xymcia-dm).
Kolczyki sutaszowe, które poprosiłam z myślą o bratowej i jej 30 urodzinach.


Poprosiłam Beatkę, aby były w kolorach różu, fioletu i żeby były długie. Przepiękne, szkoda że musiałam się z nimi rozstać.




W przesyłce były jeszcze Herbatki i czekoladka, podusia na igiełki i fantastyczne pudełeczko z zawartością :)



Beatko, bardzo dziękuję, bratowa była wniebowzięta, nie ma co się dziwić - kolczyki są mistrzowskie.



To Jeszcze nie koniec skarbów :))

Znów dopisało mi szczęście, tym razem w rozdawajce Alicji z Dom z mozaikami




 Tak wygląda zawartość, oczywiście po słodkościach nie ma już śladu :))



Filcowy Brelok z suwakiem i słonikiem na szczęście :))



Bransoletka w błękitach



I pasujący do niej wisior :)).


 Alu bardzo dziękuję, fantastyczne prezenty wykonane z serduchem :))


 I jeszcze jeden skarbik :))


Tym razem od Jaglany z bloga  Oj, jaka niezdolna jestem...
Jaglana postanowiła obdarować swoje 3 pierwsze obserwatorki takimi o to kolczykami. Kolczyki są w kształcie sowy, wykonane metodą makramy.


 Dziękuję są cudne :)). Wszystkich zachęcam do odwiedzin bloga Oj, jaka niezdolna jestem... To aż niemożliwe, że tak zdolną osobę, obserwuje zaledwie garstka ludzi.

Pozdrawiam,
Gosia




20 komentarzy:

  1. kolczyki fioletowe mnie zachwyciły:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolczyki dla bratowej ;) gratuluje wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Już podziwiałam u Xymci-dm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu Ty to jesteś szczęściarą ,cudowności otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne prezenty otrzymałaś. Bransoletka niebieska jest śliczna. A brelok oby przyniósł Ci wiele szczęścia :) Lecę podejrzeć Jaglanę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezentu dostałaś! jednak dla kobitki biżuteria to najlepszy prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, gratulacje! Kolczyki od Xymci są boskie, też nie umiałabym się z nimi rozstać, a sówki... mam takie same!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prezenty które otrzymałaś są śliczniutkie :) Kolczyki sutaszowe są przepiękne, bratowa z pewnością była zachwycona. A kolczyki sówki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz chyba ostatnio dużo szczęścia.... życzę aby nie ustało nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych! Kolczyki są zjawiskowe, już je podziwiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt - masz niesamowite szczęście :) Kolczyki - cudo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty Gosiu - patrzę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same sliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki super!!! i gratuluje wygranej :)
    Ja nigdy nie miałam szczęścia w candy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. cóż, mogę powiedzieć... fotografować to ja kompletnie nie umiem, u Ciebie od razu jakoś lepiej wyglądają... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ale to nie zdjęcia one po prostu są piękne :))

      Usuń
  16. Jaglane Sowy są absolutnie GENIALNE w zamyśle i wykonaniu. Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ,że jednak się spodobały bo naprawdę cykor był hihi
    ale jak to mówią pierwsze koty za płoty i trza ruszyć hurtem haha ;)
    Reszta prezentów też słodka zwłaszcza te sówki - cudne są !!!
    Breloczek ze słoniem też ohhhh rozpieszczają Cię dziewuchy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę fantastyczne. Zgrabnie wszystko dopasowałaś i wykonałaś. Nie masz co się zastanawiać możesz odpalać produkcję :)).

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...