sobota, 9 marca 2013

Wielkanocna Wymianka - Pisanki z Filcu

U wszystkich na dobre zagościły pisanki i tak sobie pomyślałam, że nadszedł czas, by pokazać co zdziałałam, w ramach mojej Wielkanocnej Wymiany.

Większość prac, to pisanki wykonane z wełny czesankowej i jajek styropianowych. Dziś pierwsza część, prezentuję w kolejności wysyłania :))


Madzia chciała owieczkę koniecznie z niebieskim kwiatkiem. Bo niebieski to jej ulubiony kolor :)

 

Biały Króliczek jak na razie jedyny taki :). Pierwszy raz zakupiłam malutkie jajeczka i to była pierwsza mała filcowa pisanka



Kasię przegłosowały dzieci i postawiły na malutką kaczuszkę. Reszta to niespodziewajka :)



u Kasi nowością jest zółty kurczaczek, 2 w 1 czyli na święta ozdoba koszyczka :), a po świętach breloczek :) (we włoskach ma pętelkę ). A nie długo będzie ich znacznie więcej i to w różnych wesołych kolorkach.



Dorotka chciała niespodziankę :). Dlatego jak niespodzianka to i same nowości :))


Niebieski królik


Kogucik z czerwonymi "pazurkami"


Kurczaczek z grzebyczkiem


I owieczka, jakby co to nie kucyki :) tylko dłuuugie uszka :))


Jeszcze raz chciałam podziękować wyżej wymienionym osobom, za wspaniałą wymiankową atmosferę i cudne prezenty :))

Pozdrawiam,
Gosia 

64 komentarze:

  1. Wszystko cudne!!! wesołe i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :), lubię jak jest wesoło i kolorowo

      Usuń
  2. Cudne rzeczy Twoje zdolne łapki wyczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Fajnie że i Wy odbieracie je na wesoło :))

      Usuń
  4. Wcale się nie dziwię, że dzieci przegłosowały kaczuszkę - też bym tak zrobiła... bo nie moge pojąc jak można wykonać takie maleństwo i pozostać z całymi palcami ... masz sitko na palcach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu widać że wiesz o co chodzi :))). Bywa że z miniaturkami bardziej się namęczę jak z dużymi :). A palce hm jakby to powiedzieć są już tak pokłute że nie czuję bólu :))

      Usuń
  5. Powiem szczerze...nie wiem od czego zacząć chwalić...Cudowne wszystko!A za takiego kurczaczka z grzebyczkiem to by się pokroić chyba dała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo wesołe Twoje prace :) A owieczka z długimi uszkami jest po prostu rozbrajająca! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Bardzo mi się podobają :) Moje serce skradł króliczek i kurczaczek 2 w 1

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wszystkie są cudne,słodkie:)Trudny wybór która naj bo wszystkie cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudne, ale najbardziej podoba mi się kurczak dla Kasi :D i te jego szalone oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Gosiu,Gosiu...co nie zajrzę do Ciebie zawsze mnie zadziwiasz i jestem pełna podziwu dla Twojego talentu i jak zawsze zauroczona Twoimi cudeńkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, jest mi miło to słyszeć :), dziękuje za Twoje odwiedzinki

      Usuń
  11. Kurczaczek jest świetny, zresztą reszcie też niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cudne, a kogucik - the best :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne rzeczy i widzę braciszka mojego ptaszyska, którego wygrałam u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w sumie powstały w podobnym czasie. Tylko Ciii bo żółty niby robi za kurczaczka :)))

      Usuń
  14. Wszystkie są cudowne,a moje przede wszystkim.pozdrawiam i zycze miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu, bardzo się cieszę, że tak Ci się podobają. Buziak :))

      Usuń
  15. Wszystkie milusie, a kurczak odlotowy!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosia - cudne zwierzaki!!! Patrze, patrze i napatrzeć się nie mogę Cudne, urocze i takie słodziaki że hej.
    Całość filcowałaś na sucho czy na mokro tez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi to słyszeć od kogoś kto też zajmuję się filcem :)). Filcowałam tylko na sucho, na mokro wstyd powiedzieć ale nie umiem :(

      Usuń
  17. Gosiu, pozwól, że będę się już tylko cichutko zachwycać, bo brak słów na to co tworzysz. Jesteś w swoich filcaczkach jedynym, niepowtarzalnym mistrzem. Rozwijaj się kochana, bo to dla nas wielkie szczęście, ze możemy u Ciebie przycupnąć. Dodam jeszcze, ze bardzo mi się dzisiaj Gosiu przydały samoprzylepne napisy na kartki świąteczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu z Twoich ust to dla mnie niebywałe pochwały. Cieszę się że choć troszkę przyczyniłam się do Twoich cudnych kartek :)

      Usuń
  18. wow ale cuda :) wszystkie przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje filcowe cuda, są wspaniale :) a ta ostatnia owieczka moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, troszkę mało owieczkowa no ale :))

      Usuń
  20. Twoje cuda mnie zawsze miłe zaskoczą. Nowe wzory, wesołe i przyjemne, kolorki dograne ! wydaje mi się że twoja fantazja nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję lubię jak jest wesoło i kolorowo :))

      Usuń
  21. Trafiłam do Ciebie od Anstahe i bardzo mnie zachwycają Twoje filcowe cuda.Jestem zauroczona cudeńkami jakie tworzysz - śliczności.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i słowa uznania, buziaki :))

      Usuń
  22. Ja bym kogucika pożarła bez zastanawiania się, dalej w kolejce tuż za kogucikiem kurczaczek z grzebykiem, niebieski króliczek, dalej kurczaczek 2 w 1, baranek i.....
    Mogłabym tak dalej wymieniać, bo wszystko jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu bardzo dziękuję, to tak jak ja bym zjadła Twoje grzybki, ale obawiam się że synuś tak szybko by się z nimi nie rozstał :)

      Usuń
  23. Wszystko takie prześliczne, że można paść z zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się !!! Są cudowne ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne, a kurczak z kulkowymi nóżkami jest bombowy!
    Pozdrawiam Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne pisanki i nie tylko :) wszystko jest cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesłodkie, cudne... ale moje i tak najpiękniejsze!:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne, takie wesolutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ cudowności króliczki, kurki owieczki wspaniałe wszystko

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj była niespodzianka wspaniała. A owieczka nadal mnie zachwyca tak jak przy pierwszym wejrzeniu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeurocze. Pozdrawiam.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeurocze. Pozdrawiam.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...