czwartek, 13 czerwca 2013

" KROK PO KROKU" - DIY: Kartka na Dzień Ojca

Witajcie w kolejnym tutorialu, 
tym razem krok po kroku pokażę jak wykonać kartkę z okazji Dnia Ojca.  Kartka przedstawia kamizelkę wędkarską, dlatego jest też idealna dla zapalonych wędkarzy jakim np. jest mój Tato :))




 Wzór znalazłam w internecie. Trzeba odpowiednio powiększyć.

Kieszonki 



Krok 1


Krok 2



Krok 3 


Krok 4


Krok 5



Krok 6



Krok 7



Krok 8



Krok 9


W środek wkleiłam białą kartkę na życzenia.

Ps. Przepraszam za brak polskich znaków, ale program w którym obrabiałam takowych nie posiada.

Pozdrawiam,
Gosia

34 komentarze:

  1. Śliczna i jaki oryginalny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:)) bardzo pomysłowa:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu aż mnie zatkało,mój mąż byłby zachwycony .On jest zapalonym wędkarzem i ma taką kamizelę ale w rozmiarach XXXL haha.Gratuluję pomysłu,wykonania i dzięki za kursik,bo wiem ile to wysiłku kosztuje.Sama dziś robiam i powiem Ci że jestem wypompowana po takich wpisach,przerabianiu zdjęć itd.Datego tym bardziej dziękuję i pozdrowionka zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :)), to prawda niby parę zdjęć i słów a człowiek siedzi do białego rana :))

      Usuń
  4. To jest niesamowite!!!!Jeszcze czegoś takiego nie widziałam;)
    Podziwiam i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł na wyjątkową kartkę,ciągle mnie zaskakujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w sumie to tylko wykonanie moje :))

      Usuń
  6. superowo to wyszło! ekstra pomysł! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. FANTASTYCZNIE GOSIU! A można przerobić na zagorzałego leśnego wędrowca-wędkarza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :)) jak dla leśnego to może jakieś naboje śrutowe , jakaś trąbka na polowania :)), sakwa. Buziaki :))

      Usuń
  8. Super pomysł.:) zagonie dziś synka do wspólnej zabawy i zrobimy dla męża ,zapalonego amatora wędkarstwa.Będzie niespodzianka na dzień ojca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe! Niestety, nie wykorzystam, bo mój tata nigdy w życiu wędki w ręku nie trzymał.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest czaderska, te postarzanie tuszem świetne - nie wpadłabym na to i haczyki z bigli - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka jest SUPER !!!!
    Napewno nie jednej osobie przyda się taki kursik.
    A co do wykańczania pracy to rewelka !!!
    Te haczyki, żyłka, zamek...
    Tylko gratulować pomysłowości!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja musiałabym w te kieszonki powkładać łożyska;)))
    Świetne robota, Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! CUDOWNOŚĆ!!!!!!! Dziękuję za ten kursik! Mój Tato jest wędkarzem, więc koniecznie muszę zrobić podobną - będzie zachwycony! Jejku, jak pięknie dopracowałaś każdy szczegół! Będę musiała pokombinować z tymi dodatkami, ale na pewno ciś wymyślę. Jestem zachwycona Twoimi pracami! Oczywiście, pokazując moją wersję kamizelki, wrzucę link do źródła inspiracji ;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka :) Taka męska.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowita Gosiu - Super kartka !!!
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka!!! Co prawda mój tata nie wędkuje ale za to mąż jest zapalonym wędkarzem. Z pewnością skorzystam z kursiku. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka kartka !! Przepiękna !! Na pierwszy rzut oka myślałam, że to z modeliny albo z czegoś a nie z papieru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, zaraz troszke przerobię i wykorzystam. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysł <3 Chciałam zrobić coś takiego ale nie mam większości potrzebnych reczy :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł ! Kurs fantastyczny :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna <3 wykonanie rewelacyjne i bardzo fajnie pokazane krok po kroku ;)
    Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu nie mam słów, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...