niedziela, 3 marca 2013

" KROK PO KROKU" - DIY: Kwiaty z Wytłaczanki

Obiecany Tutorial czyli jak wykonać kwiatki z wytłaczanki po jajkach.


 Zapraszam :)))



Potrzebujemy :

 
Czyli :)
Paletę po jajkach 
Drut florystyczny (1.0)
Farby
Aplikacje do wykonania środków (dżety, cekiny, guziki, scrapki itp.)   
Po za tym:
Klej - ja używam kleju na gorąco
Nożyczki lub nożyk 
Ołówek


Krok nr 1

Bierzemy wytłaczankę czy też paletę po 30 jajkach. Zaznczamy sobie na niej linię cięcia - najlepiej ołówkiem. Następnie wycinamy. Ja wycinam również te mniejsze :).





Krok nr 2 

Rozcinamy "miseczki" według widocznych zgięć, lub sami nanosimy linię cięcia i tniemy.





Krok nr 3

Formujemy płatki, czyli zaokrąglamy końcówki.





Krok nr 4

Malujemy Kwiatki, następnie grubszą igłą robimy dziurki w podstawie i przeplatamy drucik florystyczny. Ja używam drucików o grubości 1.0



 Krok nr 5

Do ozdabiania kwiatka ufilcowałam żółte środki, można je wykonać również z bibuły. W niebieskich kwiatkach użyłam śnieżkowych scrapków i dżety samoprzylepne. Można tez użyć guziki i cekiny. Można również skleić ze sobą 2 kwiatki :) itp. :))




Krok nr 6

Nasze kwiatki możemy umieścimy w wazonie lub w doniczce.
Jeśli w doniczce to dodatkowo będziemy potrzebować gąbki florystycznej  i sizalu.




Gotowe :)   




A tu przebiśnieg Jadzi, którego nadesłała wczoraj wieczorkiem :). Dziękuje :))

 
 
Z wiosennymi pozdrowieniami,
Gosia :))  

50 komentarzy:

  1. Efekt jest taki kolorowy, wiosenny, w życiu bym nie wpadła na to jak wykorzystać można wytłaczanki.
    Świetny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też przypadkiem natrafiłam na rzeczy z wytłaczanek i troszkę mnie poniosło :)))

      Usuń
  2. Taki proste a jakie efektowne :) Mam pytanko - gdzie kupujesz te druciki florystyczne? Szukałam na Allegro ale były tylko takie w rolce i dość grube :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu też na allegro ja kupuje je w kartonie np tu: http://allegro.pl/drut-wyrobowy-florystyczny-w-kartonie-1kg-tanio-i3057797384.html

      Usuń
    2. Oooo, jak fajnie, dzięki za link :) Ja wpisywałam po prostu "druciki florystyczne" i mi znajdywało co innego :)

      Usuń
  3. Świetne wykończenie kwiatków kuleczkami z filcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysl. Na pewno skorzystam. Będę miala kolejny pomysł na zabawe z córką :) ona uwielbia tworzyć a stworzenie takich kwiatuszków nie powinno jej sprawić problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), a takie kwiatki to sama przyjemność i zabawa, polecam :)

      Usuń
  5. Super proste i fajny efekt :-) !!! No i jest moje dzielo :-P. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jadziu. No pewnie że jest :)))Buziak

      Usuń
  6. Cudne te kwiatuszki i widzę, że szybko je się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jedynie troszkę zabawy z malowaniem i ozdabianiem

      Usuń
  7. super tutorial na pewno zrobię takie kwiatki :) wyglądają przepięknie i wydają się być proste do zrobienia ;) zobaczymy jak mi to wyjdzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą doniczkę :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wogóle nie wyglądają jak z wytłaczanek! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kwiatki i jakie proste w wykonaniu a efekt końcowy super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a kwiatuszki prościutkie bez udziwnień :))

      Usuń
  11. Gosiu śliczne te kwiatuszki:))
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł a efekt końcowy fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem ! Ogromne dzięki za kursik ! Efekt końcowy cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Recykling u Ciebie idzie pełną parą ;) te kwiatki to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wraz z zasmarkaną córą, zabieram się do pracy. Dzięki za pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę dobrej zabawy i oczywiście szybkiego powrotu do zdrowia :))

      Usuń
  16. Świetny i bardzo pomysłowy kursik ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne:) I wydają się dość łatwe w wykonaniu:) Będę musiała też spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam :)od razu radośniej w domu :))

      Usuń
  18. śliczne !!!
    no muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne ;)
    muszę je zrobić i porobić parę fotek ;D
    a i dziękuję ci za komentarze ! to dało mi takiego kopa że hej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :), że troszkę Cię zmotywowałam :).

      Usuń
  20. Rewelacja. od dziś wytłaczanki będą mi się z Tobą kojarzyły ;) Cudne rzeczy z nich robisz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Gosiu- piękne Twoje kwiatki z wytłaczanek. Można nacieszyć oko :) :)
    dziękuję za miłe doznania wzrokowe i pozdrawiam oraz

    zapraszam do mnie-pa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...