niedziela, 27 stycznia 2013

Zabawę czas zacząć

Tydzień temu, dokładnie w niedziele przedstawiłam Wam zabawę Weekendowe Wytłaczanki i choć tylko jedna osoba zgłosiła swój udział, wszystkim Wam dziękuję za miłe komentarze dotyczące projektu. Pozostaje mi zachęcić Was do zaglądania i komentowania moich weekendowych postów.


Ja tydzień temu wykonałam gąsienice  która posłużyła mi do wykonania baneru zabawy.
Gąsienice wykonałam oczywiście z wytłaczanek :), na które nakleiłam ścinki filcu, będące pozostałością po serduszkach.






Namyśl od razu przyszła mi Megan i jej wydzieranka :), ale koniec końców użyłam ich do mojego "robalka".


Do klejenia filcu użyłam kleju do decoupage, muszę powiedzieć że sprawdził się idealnie. Całość połączyłam bezbarwną żyłką. Na głowę gąsieniczki użyłam dwóch "miseczek". Z drucika i pomponików wykombinowałam czułki, przykleiłam zakupione oczka a buźkę namalowałam.



Temat prac na następny weekend to OWADY, wszystkich którzy mają chęć stworzenia małych żyjątek z wytłaczanki zapraszam. Technika wykonania jest dowolna, jedyne co musi być zachowane to to, że dana praca będzie stworzona z wytłaczanek po jajkach. Wszystkie osoby chętne wykonują choć jednego (lub więcej) wybranego przez siebie owada. Ja również przygotuję kilka żyjątek.

Osoby które chcą wziąć udział w zabawie odsyłam do regulaminu na górze w zakładce "Weekendowe Wytłaczanki" lub poprzez naciśnięcie poniższego baneru.





Pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

31 komentarzy:

  1. no wiesz super robal:)))) sama bym na to nie wpadła, ale z Twoją pomoc może zrobimy takiego:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna zabawa a robal uroczy :)
    Nie biorę udziału w zabawie ale recykling popieram w 100% i na pewno będę śledzić kolejne pomysły na wykorzystanie wytłaczarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja gąsieniczka jest czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gąsienica jest bombowa! Masz wspaniałą wyobraźnię!:) Jestem pewna, że owady będą jeszcze piękniejsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dobrej zabawy życzę :). Buziaczki :)

      Usuń
  6. No to się zaroi od owadów:) Już sobie wyobrażam, co genialnego wymyślisz:) "Gąsienica jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :), na pewno będzie tak jak lubię, KOLOROWO :)

      Usuń
  7. Gąsieniczka jest super:)Masz fajne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję Iwonko i zapraszam do odwiedzin :)

      Usuń
  8. jak zwykle pięknie i kolorowo, wszystko na tym blogu mnie zachwyca :) kurcze kusi mnie ten filc jak widzę jakie cudeńka można z niego wyczarować, chyba zamówię sobie trochę na próbę i spróbuję coś zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filc to studnia możliwości, a jeszcze z Twoją wyobraźnią - oj będzie się dziać, zamawiaj jak najszybciej :)

      Usuń
  9. Kolorowa i fajnie połączone poszczególne elementy! Ciekawe czy w naturze można taką spotkać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te w naturze chyba nie są takie kolorowe :), nie wiem czy taką prawdziwą, włochatą bym wzięła do rąk :)))

      Usuń
  10. Śliczna gąsienica :) Taka wesoła...chętnie wzięłabym udział w Twojej zabawie, ale niestety czasu brakuje (a pomysł świetny) :( Może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może jeszcze uda mi się coś wymyślić, może mniej absorbującego :). Buziak :)

      Usuń
  11. Gąsienica jest rewelacyjna...zwłaszcza, ze wykorzystałaś...resztki.
    Tym bardziej podziwiam...
    i pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś szkoda mi było je wyrzucić :)

      Usuń
  12. Ty to masz wyobraźnię ;) a czy gąsienica zamieni się w motyla? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodki, aż dziwne, że robal słodki, ale tak jest:D świetnie się prezentuje:D

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju, jakie słodkie. :D cudownie to wyglda. ;) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...