piątek, 11 stycznia 2013

Wielkanocna Wymianka

Choć do Wielkanocy jeszcze daleko :), chciałam Wam przedstawić kilka moich "pisankowych" filcaków.

Może, Wam się coś spodoba i będziecie mieć ochotę na wymianę. Prace są zeszłoroczne, ale nie ma problemu żebym zrobiła podobne, a może uda się ładniejsze :).

Zachęcam do zapoznania się z moją Wielkanocną Galerią naciskając poniższy baner.





Znajdziecie tam
Takie tam jajeczka - koguciki, kurczaczki, króliczki itp. :)
Są to pisanki wykonane na styropianie, pokryte filcem.




Czasu do namysłu macie dużo :),  jakby co piszcie na minifilcus@wp.pl lub w komentarzach.
Ja również z chęcią przyjmę Wasze Wielkanocne dzieła :)

Pozdrawiam,
Gosia

42 komentarze:

  1. ...słodkie mordki moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, ja chcę! Szara owieczka musi być moja i pewnie jakiś kotek dla Stasia. Czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, a kotka chcesz na takiej samej zasadzie tzn. na styropianie ?

      Usuń
    2. Tak jak owieczka. Napisz Gosiu, co chcesz za Twoje jajeczka.

      Usuń
    3. Gosieńko, zdecydowałam: poproszę szarą owieczkę, kotka czarno-białego i żółtego kurczaczka, popatrz u mnie co byś chciała, jestem do dyspozycji.

      Usuń
  3. ooo ja też bym chciała dla dzieci takie małe filcaki, tylko ja umiem tylko haftować, nie wiem czy coś byś chciała? jesteś u mnie stałym gościem to możesz napisać co Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Te filcowe sówki, pingwinki, owieczka, kurczaczek biały - same pięknoty :) Jakbyś chciała coś ode mnie (może masz jakiś pomysł na cokolwiek, czego jeszcze nie robiłam, a wykorzystuje się w tym haft, szycie), to możemy spróbować się dogadać :) Zajrzyj do mnie :) http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok zajrzę, pomyślę i na pewno się umówimy :)

      Usuń
    2. Violu, byłam u Ciebie na blogu, zostawiłam wiadomość w komentarzach

      Usuń
  5. Nie pochwaliłam tych śmiesznych mordeczek jajeczkowych a one też są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, jakie słodkie! Kurczę, ale ja też umiem tylko haftować... Może mogłabym ci zrobić zakładkę (tylko nie z kotkiem, plisss!) albo zawieszkę do telefonu czy torebki...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam upatrzone :), jakbyś mogła to chciałabym zakładeczkę z aniołkiem, będzie dla mojej Mamci ona uwielbia czytać książki. Napisz co chciałabyś za to, może masz inny pomysł, to też nie ma sprawy :)

      Usuń
    2. Chyba zrobię losowanie, bo wszystko mi się podoba! Odezwę się na maila.:)

      Usuń
  7. Piękne, radosne, wiosenne mordki! My już jesteśmy umówione :))) na pewno coś wybiorę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), dokładnie tak, czekam w takim razie którą mordkę(i) wybierzesz :)

      Usuń
  8. Ojejciu, jakie cudeńka! Oczu nie można oderwać. Nie potrzebujesz jakiejś serwetki szydełkowej;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią przyjmę :), napisz które jejeczko Ci się spodobało, lub jeśli masz pomysł na inne zwierzątko, lub jego wygląd też nie ma problemu.

      Usuń
  9. Ale cuda!!! Ja też bym chciała, tylko nie wiem, co w zamian? Na bombki już raczej za późno.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nie mogłam znaleźć Twojego maila, odpisałam u Ciebie na blogu.

      Usuń
  10. zakochałam sie w jajku z krolczkiem u gory i owieczkami,kurczaku czupurku.i owieczce.Zreszta wszystko jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz chęć się wymienić zapraszam :)

      Usuń
    2. Napisz co Cie interesuje i zapraszam na moja rozdawajke

      Usuń
    3. Super na pewno coś znajdę i to nie jednego :) . Jeśli nie dziś dam znać to na pewno jutro. I na 100% zapiszę się na rozdawajke

      Usuń
  11. Gosiu,ja równiez zapisuję sie na Twoją wymianke, nie będe wybierac, bo wszystkie sa piękne,wolę niespodziankę,wybór zostawię Tobie,a Ty zajrzyj do mnie i daj znać, co w zamian chcesz,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, na samą myśl już się cieszę.
    Większości z Was już podpisywałam, jutro na pewno odezwę się do pozostałych blogowiczek :)(na maila). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba już wszystkim odpisałam :), jeśli kogoś pominęłam najmocniej przepraszam jestem prawie pewna że nie, ale jeśli to dajcie znać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne filcaczki:)Najbardziej podziwiam za ...miniaturki:)Mi nijak nie wychodzą,zawsze wezmę za dużo wełenki i wychodzi nie ten rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię miniaturki, ale od nich mam najbardziej pokłute palce, i niby maluszki a robi je się stosunkowo długo.

      Usuń
  15. robisz naprawdę piękne rzeczy :) jestem pod wrażeniem tych wszystkich cudeniek!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. good morning, god morning :) to ja szalony mężuś, szukam swojego mordaska ;) czy gdzieś tu jest ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jakie cudne ! Gosiu a może chciałabyś na wymianę moje haftowane sówki ? ;) Tzn. specjalnie dla Ciebie wyhaftuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że lubię sówki, będę w tej sprawie pisać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Witaj Kochana robisz takie śliczne cudeńka:)Ja też z chęcią bym się z Tobą wymieniła:)Jeśli spodoba Ci się coś u mnie to pisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko na pewno jeszcze dziś zajrzę :). Pozdrawiam

      Usuń
  19. ale cuda. Patrze patrze i się zakochuje, moje prace to pikus przy tobie i az się boje, ze będę chciała filcowania spóbowac. Ostatnio na allegro znałazłam tanie jajka styropianowe (5 cm za 29 gr)To tak przy okazji moze Ci się info przyda. Pozdrawiam Zakochana w filcakach Aska

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...