poniedziałek, 28 stycznia 2013

" KROK PO KROKU" - DIY: Walentynkowa Kartka 3D

Witajcie Kochani :)

Przygotowałam dla Was kolejny Walentynkowy tutorial, tym razem na Walentynkową kartkę. Jest to rozkładana kartka 3D.

Tak się prezentuje :)






Zaczynamy

Potrzebujemy:

2 kartony ozdobne A4 - jeden czerwony, jeden biały
Wydrukowany WZÓR - link
Papier śniadaniowy do skopiowania Wzoru
Nożyczki i Nożyk do wycinania
Linijka, ołówek twardy i miękki
Klej


Czerwoną Kartkę zginamy na pół, według niej wyznaczamy środek białej kartki i lekko zaznaczamy go ołówkiem (nie zginamy). Dodatkowo od boków odmierzam 1,5 cm i zaznaczam je.




Na śliskiej stronie papieru śniadaniowego odrysowujemy wzór, następnie miękkim ołówkiem poprawiamy go po papierowej stronie. Odznaczamy też, parę centymetrów bocznych linii.



Bierzemy naszą białą kartkę A4 kładziemy na nią skopiowany wzór, śliską stroną do góry. Dopasowujemy wzór do linii środkowych i bocznych, odbijamy go przez ponowne odrysowanie wzoru twardym ołówkiem.
Jeśli skończyliśmy kopiować lekko odginamy papier śniadaniowy i za nim go całkowicie zdejmiemy, upewniamy się, że wszystko nam się odbiło.



Od wszystkich boków odznaczam  2 centymetry i skracam kartkę z odbitym napisem.




Całe linie wycinamy najlepiej nożykiem, natomiast linie przerywane zaginamy, ja zaginam je przy pomocy linijki. Przed rozpoczęciem wycinania, pamtaj o podłożeniu maty lub gazety.  Ścieramy widoczny ołówek.


Naszą kartkę z wyciętym napisem przyklejamy na czerwoną kartkę i gotowe.
Swoją kartkę ozdobiłam wstążką i różyczką. Miałam ozdobić widocznym serduszkiem ale wolałam zachować prostotę :)





Wstążkę przykleiłam na klej decoupage który sprawdził się idealnie. Kartki potraktowałam tym samym klejem, ale tego już nie polecam (strasznie  usztywnił całość)

Pozdrawiam,
Gosia

37 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła. Gosiu wysłałam maila. Doszedł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu doszedł, miałam dziś odpisać ale wzięłam się za posta.

      Usuń
  2. Bardzo efektowna kartka! Różyczka idealnie tu pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i zjawiskowy efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł niestety nie mój, ale wykonanie jak najbardziej moje :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna ;) już gdzieś widziałam ją właśnie ale bez poradnika ;) chyba skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten wzor to sie sciaga i drukuje??

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadziu na samej górze tam gdzie wymieniam co potrzebujemy naciśnij napis Wydrukowany Wzór i zostaniesz przeniesiona do szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość :). Masz chęć się wziąć za nią :)

      Usuń
  8. Dzięki za kursik, bardzo pomysłowa kartka i fajnie wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój, ale opracowanie jak najbardziej moje :)

      Usuń
  9. ... a ja od razu z wierszykiem się pakuję :> Nie mogę Wam przesłać róż kwitnących
    Tylko moc życzeń gorących.
    Życzę Wam szczęścia, zdrowia i wiele radości
    Oraz szczęśliwej długiej miłości
    Niech los z Waszym oczu nigdy łez nie uroni.
    Niech życie układa Wam się pomyślnie.
    Wszystko co piękne i wymarzone
    W dniu Walentynek będzie spełnione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękny wierszyk :), również życzę dużooo miłości :))

      Usuń
  10. Widziałam kiedyś ten pomysł na kartkę - miałam zapisane, ale jeszcze oczywiście nie zrealizowałam....

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowe Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka - ale ja już wyszyłam wzór na swoją, wiec może tę zrobię w przyszłym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne walentynki:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna walentynka:))dzięki za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję kochane za te cudne komentarze :). Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka i wykonanie rewelacyjne :) jesteś bardzo twórcza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna, ale i tak nie umiałabym takiej zrobić;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyje pomysly:) i dziekuje za przepis na piekna kartke :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to wszystko fajnie wygląda:D profesjonalna robota:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Wam dziękuję i mam nadzieję że się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny pomysł :) ja dodałem zdjęcie na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  22. witam chce zrobic taka kartke ale nie mam drukarki podasz w cm wymiary napisu bede wdzieczna pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz drukarki wystarczy, że przyłożysz papier śniadaniowy do komputera i odrysujesz napis, ja tak robię :)

      Usuń
  23. Widziałam to w 5 sposobów na... Ale skorzystałam z twojej rady super i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Super szukałam tajnych pomysłów dla najbliższych.Ty to masz talent.
    Cieszę się że mogłam na tą stronę trafić.☺👍

    OdpowiedzUsuń
  25. Odrazu robię :) M

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...