środa, 17 listopada 2021

Początki Domek Wróżki

 

D.I.Y House Fairy Tales - The Base

Domek wróżki a w sumie jego podstawa powstała we wrześniu 2017 roku , wtedy miał być podświetlanym domkiem dla smerfów. W końcu się doczekał, ale właśnie ...... innej koncepcji. 

Podstawę domku stanowi plaster drzewa z brzozy. Do plastra za pomocą dużyyych gwoździ przymocowałam niewielki pieniek brzozy (pomalowany na biało), na którym ufilcowałam czapeczkę czerwonego grzybka.

Plaster okleiłam zielonym filcem, z gliny samoutwardzalnej ulepiłam drzwi, okno, chodnik, doniczki i skrzynkę na listy. Drzewko wykonane z drucika i listków cekinowych (drzewko powstało w 2012 roku ).

W miejscu okienka pojawiło się samoprzylepne lusterko. Kupiłam girlandę bukszpanu na druciku i dekoracyjne kamienie mchu.

Efekty pracy w następnym poście.

 






Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...