czwartek, 28 stycznia 2021

Dziadek do Orzechów ze Sklejki


Plywood Nutcracker's

"Dziadek do orzechów", figurki akurat są kupne, tj. dostałam je w prezencie... :) Z tyłu maja sznureczek do powieszenia na choinkę. Natomiast dziadki znajdujące się na dole posta, wycięte są ze sklejki ..... znów nie moja robota :), ja dopiero będę je upiększać i wiecie co?  nie mogę się już doczekać :). 

Duży Dziadek: 89 cm. wysokości, 30 cm. szerokości

Mały Dziadek: 43 cm. wysokości, 15 cm.. szerokości






Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

3 komentarze:

  1. Już jestem ciekawa, jak dziadki ze sklejki będą wyglądały po ozdobieniu. Figurki cudne!
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też z niecierpliwością czekam na efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Gosiu, ależ masz tych Dziadków ;) Ja mam zaledwie jednego (wywalczonego) i chucham jak na jajeczko, by nic złego się mu nie stało :) Co do dziadków ze sklejki- życzę powodzenia w "upiększaniu" :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...