niedziela, 14 czerwca 2020

Kredens w Kolorze Błękitu Pruskiego :)


My first Dresser Renovation

Moja pierwsza tak poważna i ogromna renowacja. Kredens jak dla mnie był za ciemny, lekko sfatygowany z powodu braku nóżek i listw przypodłogowych. Uchwyty świetne, ale prze oryginalnym kolorze mebla gdzieś ginęły. Prace rozpoczęłam od zmatowienia mebla i tu znalazłam fajną opcję bez szlifowania i kurzu. Użyłam środka DeLack firmy Jeger do matowienia powierzchni lakierowanych. Specyfik po postu wciera się w mebel. Zastosowałam farbę kredową firmy Jeger - Błękit Pruski. Przecierki i środek patyna firmy Liberon - Antyczny Brąz. Na koniec zabezpieczyłam lakierem matowym firmy Liberon. Na warsztacie czekają kolejne przeróbki :).





Zdjęcie przed

Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

5 komentarzy:

  1. Fantastyczny kredens - podziwiam.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita zmiana, na ten wcześniejszy bym nawet nie spojrzała, ale ta nowa wersja szybko by znalazła miejsce u mnie :) Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten błękit pruski, piękności! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam na fb - no mistrzostwo świata! oj mam meble sosnowe do zmiany, bardzo byś mi się przydała Gosiu :)
    ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, bardzo udana metamorfoza. Bravo
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...