czwartek, 2 stycznia 2020

Bożonarodzeniowy Kuferek


Merry Christmas - Wooden Gift Box

Drewniana skrzyneczka w wydaniu świątecznym. Skrzyneczkę ozdobiłam drewnianymi bombkami. Bombeczki zawiesiłam na złotych sznureczkach z kokardkami. Na około wieczka przykleiłam zieloną tasiemkę. Do tasiemki doszyłam złote dzwoneczki oraz szklane czerwone koraliki aby uzyskać coś na podobę ostrokrzewu. Na napis Merry Christmas nałożyłam strukturę imitującą śnieg, posypałam brokatem. W środku znalazł się zimowy niezbędnik oraz Gnomki z poprzedniego postu.









Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...