sobota, 22 września 2012

Strażnicy porządku

Coraz częściej myślę o zrobieniu sobie kącika do pracy, na razie takowego nie posiadam, co mnie czasem doprowadza do szału. Wszystko trzymam w pudłach, w pudełeczkach pod łóżkiem i w szafie. Jak zaczynam coś robić, to cała podłoga pokryta jest moimi "gratami", ciężko jest mi cokolwiek znaleźć, nie mówiąc o tym że trzeba na koniec posprzątać.

Przede wszystkim muszę zakupić biurko ( teraz pracuje na niewielkim stole )
podoba mi się ten z Ikei.  Koszt 399 zł, do tego jakieś półki albo regał - ale to troszkę potrwa :( .


 A tymczasem kupuje niewielkie drobiazgi, które ułatwią mi zachowanie porządku na moim przyszłym stanowisku pracy.

Pudełeczko na pinezki,  składające się z 7 segmentów + pokrywka na ostatni słoiczek (biały) - Kaufland koszt 5 zł. Na allegro dostępne są białe 5 segmentowe koszt 3,99 zł + oczywiście dostawa.
W moje słoiczki wsypałam cekiny.




Teczka skrzydłowa Box A4 z gumką - Empik 18 zł. Na allegro można znaleźć jedno kolorowe w cenie 9 zł, ale nie ukrywam że spodobał mi się motyw kwiatów. Teczkę przeznaczyłam na arkusze filcu dekoracyjnego.



 



Jeśli posiadacie jakieś sprawdzone sposoby, organizery do przechowywania wełny, wstążek, aplikacji czy wyrobów do biżuterii, podzielcie się swoimi wskazówkami.

Ps. na temat biurka też, może znacie lepsze, w rozsądnej cenie !!!

Pozdrawiam,
Gosia

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...