poniedziałek, 20 października 2014

Creative Blog Tour




 to  zabawa blogowa, czyli wędrówka po kreatywnych blogach, której celem jest poznawanie kolejnych twórczych i utalentowanych osób.

Do zabawy zaprosiła mnie Magda z bloga Nitki Ariadny



 Magda kochana duszyczka martwiąca się o drugiego człowieka, zawsze służąca pomocą i słowem otuchy. Niepoprawna romantyczka niczym Kondrad z Mickewiczowski Dziadów. Kochająca błękity za ich subtelność delikatność i zwiewność. Tworząca cudne haftowane zielniki, jednocześnie niestroniąca od "babeczkowych wypieków". Wspaniała scraperka, która idealnie łączy swoje prace z pasją do haftów. Blog Madzi to nie jedynie krzyżyki, ale też piękno otaczającego ją świata. 
Madziu bardzo Ci dziękuję za to przemiłe wyróżnienie, a Was wszystkich zachęcam do zapoznania się z blogiem Nitki Ariadny.

A teraz pytanka :)

Nad czym obecnie pracuję?

 Obecnie mam dużo robótkowych planów i to w różnych technikach.
Zacznę od swojego ukochanego filcowania. Właśnie zaczęłam kolekcję filcowych spinaczy, których tematyką są postacie z bajek lat 60 i nie tylko. Mam zamiar zrobić pokaźną gromadkę ówczesnych dziecięcych bohaterów.


Ostatnio bardzo spodobało mi się łączenie filcu z przedmiotami użytkowymi, jak moje filcowe słoiczki. Szalenie spodobał mi się ten pomysł myślę, że niebawem znów coś powstanie.



Kolejnym tematem działań jest masa samoutwardzalna a dokładnie skarbonki wykonane na słoiku. Jako zestaw do wymienionych skarbonek mam zamiar dołączyć tablice magnetyczne - w kuchennym klimacie.




Czym moja praca różni się od innych w tej branży?

 Myślę, że praca każdego z nas jest inna. Każdy z nas ma swój indywidualny pomysł. Kochamy inne kolory, inne kształty, co innego ma na nas wpływ i to się odbija w naszych pracach. W tym wszystkim staramy się zachwycać oryginalnością i wciąż szukamy nowych inspiracji, zaczynamy mieszać style by powstało coś naszego i niepowtarzalnego.


Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę (robię)? 
 Piszę bo dzielenie się swoją pasją, tworami sprawia mi przyjemność.  Lubię przekazywać swoja wiedzą, jest mi ogromnie miło gdy mogę komuś doradzić, podpowiedzieć czy zwyczajnie pomóc. A z drugiej strony uwielbiam czytać komentarze, to one dają mi wiarę i motywacją do dalszego działania. Po prostu dzielę się tym co kocham a to zawsze sprawia frajdę.


Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)? 
 Na pewno na początku rodzi się pomysł, niespodziewanie jak uderzenie piorunem. Patrzę na jakąś rzecz i już wiem :). Kolejnym krokiem zaopatrzenie się w potrzebne produkty i czas. Jeśli to wszystko mam zabieram się do pracy i wtedy świat przestaje istnieć. W tym amoku tworzenia mija kilka godzin gdy nagle przytomnieje - kurcze a obiad. Zaczyna się ganianina - ok, obiad gotowy, dom na szybko posprzątany, uff znów mogę zasiąść do swojego zajęcia. Godziny lecą, ból w krzyżu się nasila to znak, że trzeba kończyć. Na ogół jestem zadowolona z efektu końcowego, choć czasem łatwo on nie przychodzi. Zdarza się, że coś musi poleżeć żeby nabrało mocy i lepszej wizji w mojej głowie :)

  By zabawa dalej się rozprzestrzeniała miałam zaprosić kolejne 3 kreatywne osoby. Zaprosiłam jedną, ale za to bardzo wyjątkową. 


 Asia z bloga Yummy Cookie 


 Wejdziecie na bloga Asi a gwarantuję Wam, że przepadniecie, koniec z płatkami, jogurtami, liczeniem kalorii. Bye bye dieta. Nie to żeby Asia prowadziła kulinarnego bloga, ona robi coś lepszego - słodką biżuterię. Jej czekoladki, wisienki, babeczki, aż mi ślinka cieknie. Wszystko tak precyzyjne, kolorowe i soczyste. Przy tych rozmiarach jest to mistrzostwo. No bo jak można zrobic tak idealne jagódki, żeby Tato się nie zorientował. Asia tworzy z masy termoutwardzalnej a jej biżuteria ma w sobie niepowtarzalny urok i humor. Jeśli chcecie coś oryginalnego zajrzyjcie do niej niezwłocznie. 

Jeszcze raz dziękuje Madziu za zaproszenie a Tobie Asiu za przyłączenie się do zabawy.

Pozdrawiam serdecznie!!!
Gosia 

22 komentarze:

  1. Gratulacje Gosiu !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała nominacja i w pełni zasłużenie - GRATULUJĘ :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję wyróżnienia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, a Twoje prace są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    A co do oczysk moich aniołów to mogę podpowiedzieć jedno - żelowe długopisy ;) Są dużo bardziej precyzyjne niż najcieńszy pędzelek i nie rozmazują się kiedy kładziesz na nie lakier ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Gosiu,Ty i Twoje filcaki zasługują na wyróżnienie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Gosiu, za przemiłe słowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za przemiłe słowa Gosiu :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Sówka na słoiku i Świnka skarbonka to moje ulubienice z tego wpisu. Choć filcakom też uroku nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję z całych sił! Zasłużone wyróżnienie. :) Przy okazji fajnie było zobaczyć Madzię.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te Twoje małe stworki, urocze!!!! ciekawe to jest jak ktoś pisze bloga i nie wiesz jak wygląda ta osoba, ale jakieś tam wyobrażenia się pojawiają, im więcej czytasz tym więcej się zastanawiasz, jak ta osoba wygląda, a tu nagle bach jedno zdjęcie i zupełnie inna postać:)))))))) ja myślałam, że Magda ma długie czarne włosy, że jest brunetką;))))))))))))))))
    tylko mnie nie pytaj skąd takie wyobrażenie:))))
    niezła byłaby zabawa, napisz jak wyglądam, a później zamieścić zdjęcie:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pomysł fajny, również łapię się na tym i wyobrażam sobie kogoś po drugiej stronie :)

      Usuń
  13. Gratulacje! Twoje minifilcaczki są rewelacyjne, więc nominacja bardzo zasłużona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu wyróżnienie trafiło jak najbardziej do właściwej osoby,podziwiam Twoje filcaczki i inne prace,które na długo zapadają w pamięci.Życzę wielu udanych projektów i wspaniałych pomysłów,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...