niedziela, 25 maja 2014

"KROK PO KROKU" - DIY: Świeczka dla Mamy

Pomysł na prezent z okazji dnia Mamy - czyli stara filiżanka = nowa świeczka :))


Potrzebujemy:
Świeczki w dwóch kolorach
Filiżanka
Aromat, zapach
Foremki w kształcie serca

Krok 1:
Przygotowujemy garnek z wodą do którego wkładamy plastikową miskę. Do miski wrzucamy świeczki (u mnie 4 szt). Włączamy kuchnię i czekamy.

 

Krok 2:
Wosk powoli się roztapia, można teraz wyciągnąć knot. Knot przywiązujemy do drewnianego patyczka, który kładziemy na przygotowanej filiżance.


Krok 3:
Do płynnej parafiny dodajemy zapach ja dodałam aromat waniliowy (taki do ciast) - mieszamy, następnie zalewamy filiżankę.


Krok 4:
Po zastygnięciu, drugą warstwę wylałam z różowych świeczek (3 szt). Odczekałam ok. 10 min, wyjęłam patyczek i umieściłam foremkę w kształcie serca (lekko ją wciskając). Ponownie zawiązałam knot a serduszko zalałam białym woskiem. Na wszelki wypadek wewnętrzne ścianki foremki wysmarowałam olejem.


Krok 5:
Po lekkim zastygnięciu serduszka wyjęłam foremkę i wlałam kolejna warstwę w kolorze różu.



Filiżankę ozdobiłam samoprzylepną koronką.







Pozdrawiam,
Gosia

42 komentarze:

  1. Super pomysł na prezent i na dekorację własnego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się jeszcze poduczyć, bo wyszły nierówności - a dekoracja super :))

      Usuń
  2. Świetny pomysł, świeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, ale kiedyś komuś podarowałam świeczkę, nie chcesz wiedzieć jaki był komentarz... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę wiedzieć :)), ale chyba się domyślam.

      Usuń
  4. Gosiu dziękuję, śliczna świeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł:) zapraszam do siebie pasjegosienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! na jutro już nie zdąze ale może na urdzinki czyjeś wykorzystam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł:) A jak ktoś nie ma filiżanki odpowiedniej to niech uda się na giełdę staroci:) Tam zawsze można coś upolować za grosze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość że za grosze to jeszcze niepowtarzalna :))

      Usuń
  8. Super pomysł i misie w tle tez śliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a misie to wymiankowa zdobycz :))

      Usuń
  9. ślicznie ci to wyszło, kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Ładny prezent od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł,dzięki za niego i kursik,.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent !!!
    Świetnie wymyślony przede wszystkim.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Przepiśnik jak narazie jest marzeniem...
      Materiały są, ale muszę dorwać jakiś notes lub odpowiedni zeszyt :)

      Usuń
  13. Dzięki za przypomnienie takiego wspaniałego pomysłu. Dawno temu, kiedy na rynku była posucha, robiłam świeczuszki. Teraz Twój kursik mnie olśnił i pewnie szybko go wykorzystam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko fantastyczna świeczka,a serducho jak fajnie Ci wyszło.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na prezent od serca:) Dzięki za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Gosiu, ostatnio mało odwiedzam bloggera a u ciebie jak zwykle same piękne i fajne rzeczy. Świeczka bomba!, sówki z kolorowymi brzuszkami świetne a farma... rewelacja :)
    Pozdrawiam gorąco, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za kursik Gosieńka, nigdy bym na to nie wpadła...świeczuszka jak cukiereczek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Gosiu!
    Rozwijasz skrzydła- świetny pomysł i wykon, mama z pewnością się ucieszy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę, jaki świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyszło. Śliczny prezent można stworzyć dzięki Tobie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z taką swieczką w filiżance.Szkoda,że ja nie mam żadnych starych,trzeba się będzie rozejrzeć za jakąś na pochlim targu;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ przepiękne!! I to serduszko!! :))) Moja dostała kwiaty kawę i czekoladki - kwiaty uwielbia !

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudo !! To jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie, pomysł i jego samo wykonanie jest genialne :)! Chcę dla mamy na urodziny kupić na prawdę piękną filiżankę i moje pytanie brzmi: czy jeśli wykorzystam ją tak jak pani to czy filiżanka będzie się jeszcze nadawała do celów praktycznych, mam na myśli do wypicia w niej kawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak, po przygotowaniu miska mi się pobrudziła woskiem ale udało się go pozbyć i miska nadal w użyciu :).
      Podobnie będzie z filiżanką :)

      Usuń
    2. Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź :)! Pozdrawiam :))

      Usuń
  25. To jest naprawdę cudne, ale nie rozumiem co zrobiłaś z tym kotem. Moja mama ma dziś urodziny i chciałam jej zrobić taki prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, czego nie rozumiesz, chętnie wytłumaczę. Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...