wtorek, 19 czerwca 2018

Wróżka i Aniołek

Hand Made Fairy

Witajcie :)

Trochę minęło od mojego ostatniego posta, powód znajdziecie na końcu :).
Podczas mojego niby urlopu, udało mi się stworzyć taką o to wróżkę. Główka wykonana z kuli styropianowej, pokryta pończoszką. Podstawą ciałka jest rolka po ręcznikach kuchennych. Ciuszki wykonane z małych dziecięcych ubranek zakupionych w ciuchexie. Skrzydła z prasowanego sizalu a reszta to wełna czesankowa. W tym samym czasie pod moim okiem, siostra stworzyła fantastycznego aniołka dla nauczycielki muzyki.










Powód nieobecności jak co roku - TRUSKAWECZKI


Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

25 komentarzy:

  1. wróżka i aniołek pięknie wyglądają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te aniołeczki. Zgłaszam się na kursik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Wróżka tak naprawdę wykonane podobnie jak twoje gnomki z tą różnicą że na główkę użyłam kuli styropianowej.

      Usuń
  3. Wróżka jest zachwycająca pod każdym względem - te detale! Cudo! A i aniołek wyszedł pierwsza klasa.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca :) Bardzo mi się podoba, a aniołeczek też fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w aniołku najbardziej podoba mi się minka :) - słodka :)

      Usuń
  5. Coś niesamowitego!!! Nigdy bym nie wpadła, że wykonane z takich materiałów ma ciałko! Ogromny podziw dla kreatywności! Piękna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomina mi się: 'Strawberry fields forever' :))). No ale w końcu jesteś ze swoimi pięknymi pracami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem i znów działam - brakowała mi tego :)

      Usuń
  7. Ależ pięknota z tymi ogromnymi oczami no po prostu do zakochania 8)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgoś, zaczarowała i oczarowała mnie ta wróżka. A jaki prześliczny aniołek!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super!!! Świetny pomysł i wykonanie! Obydwie prace piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne anioły! A ten warkocz pierwszego - uroczy!
    Truskawki obrodziły w tym roku Gosiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu buziaczki dla Ciebie :). Zbiory takie sobie, niestety susza :( i z roku na rok coraz mniej ludzi do zbierania.

      Usuń
  11. Wróżka przesłodka i urocza :-)
    Aniołek cudny - piękna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...