środa, 20 czerwca 2018

Pracownia Mini Filcuś w czasopiśmie "Cztery Kąty"

 Mini Filcuś in the Magazine "Cztery Kąty"

Nadrabiam zaległości i spieszę się pochwalić, pojawiłam się w czerwcowym numerze "Cztery Kąty", gdzie opowiedziałam o swojej pasji filcowania. Jest nawet moja fotka z pracowni :). Możecie zobaczyć na niej mnie w całej okazałości. Nie którzy mogą dojrzeć swoje prace, którymi mnie obdarowali. Jest np. wiosenny aniołek od Anulki, podusia na igły od Magdy, kawałeczek skrzyneczki od Jagodzianki. Również w tym numerze znajdziecie mój kurs Diy - Pirat z wełny czesankowej, przygotowany z okazji dnia dziecka.
Bardzo chciałam podziękować całej redakcji za możliwość zaprezentowania swojej pracowni. Dziękuję za piękną prace grafików a przede wszystkim dziękuję Edytce za opracowanie i za niesamowitą propozycję :).

Numer zakupiłam w czterech egzemplarzach :). Pierwszy dla mamy, drugi w antyramę (trzeci jak by coś poszło nie tak z antyramą), czwarty w całości jako pamiątka :).






Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

31 komentarzy:

  1. gratuluję serdecznie, będzie piękna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, należą Ci się słowa uznania. Robisz cudne rzeczy i dobrze, że więcej osób się o tym przekona .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję publikacji :), fajna pamiątka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Gosiu serdecznie i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko, gratuluję! Pięknie wyglądasz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trzeba było jakoś się zaprezentować niestety jak zwykle wyszły mi małe oczka :)

      Usuń
  6. Gratulacje!!! Cudne produkty tworzysz, prawdziwe arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jesteś mistrzynią w tym , co robisz, zatem całkiem zasłużenie zostałaś bohaterką "Czterech Kątów".:)Mam nadzieję, że znajdę jeszcze ten numer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Promyczku. Na pewno zdążysz, no chyba że wszystkie wykupię :)

      Usuń
  8. WOW, Gratuluję serdecznie! Powód do kupienia trzeciego egzemplarza super:))))) ja bym jeszcze więcej kupiła:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Jeszcze się zastanawiam nad jednym tak w razie czego :), żeby było na zapas :)

      Usuń
  9. wspaniale patrzeć jak Ty i Twoje dzieła pięknie się prezentują Gosiu! Trzeba się jeszcze rozejrzeć za tym numerem :)
    ściskam mocno!
    (widzę, że pod moją obecność nie próżnowałaś nic a nic ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :). Takie cudo spotkało mnie jeszcze przed wyjazdem, ale wolałam nie zapeszać :).

      Usuń
  10. AAA! Gratuluję i kupuję koniecznie! Zwłaszcza, że są tam zdjęcia prezentów dla mnie. Cudownie! Bardzo się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, jakoś tak wybór padł na Twoje zakładki.

      Usuń
  11. Gosiu, gratuluję! Twoje prace są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję z całego serca! Zasłużyłaś jak nikt:))) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULUJĘ!!! Pirat jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...