czwartek, 20 lipca 2017

Obrazek z Liskiem

Felted Image with Fox

Filcowy obrazek z liskiem w roli głównej wykonałam dla sklepu Dp Craft. Moim zadaniem było stworzyć zestawy kreatywne dla dzieci, kolorowe, przyjemne i przede wszystkim łatwe do samodzielnego wykonania. Lisek poniżej wykonany jest z filcu. Miałam pomysł na całą serię zestawów kreatywnych pod nazwą "Magiczne Serca". Nazwa wzięła się stąd, iż lisek wykonany jest z serduszek różnej wielkości. Niestety pomysł spotkał się z brakiem akceptacji, może jest zbyt "ciężki" dla dzieci, a może za mało atrakcyjny.






Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

19 komentarzy:

  1. Gosiu, Ty to masz pomysły! Tak trzymaj, bo wciąż mamy co podziwiać. Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:) Cieszę się, że Twoje pomysły są doceniane:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pomysł nie został zaakceptowany :(
    Lisek mimo wszystko cudny :) a praca bardzo radosna w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z magicznymi sercami uważam za świetny. Lisek uroczy. Całość (obrazek) śliczna - guziczki i tasiemka dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodki lisek (a właściwie to chyba lisiczka).
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę ,że kreatywność Cię nie opuszcza ! Świetna kartka z lisem :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Myślę, że teraz dzieci po prostu nie potrafią trzymać igły w ręku a co dopiero szyć. Takie zresztą jest moje doświadczenie! Bo sam pomysł rewelacja!
    Może zgapię, tyle że wykonamy go z papieru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co u jednych nie znajduje zrozumienia innych zachwyca ! Super lisek ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się Two pomysł bardzo podoba :) Lisek bardzo uroczy i fantastycznie wygląda :) jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł, szkoda, że nie został doceniony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu pomysł super, jak dla mnie rewelacja ale jezeli chodzi o dzieci zrezygnowałabym z guzików na rzecz listków, kwiatów. takich leśnych elementów;)powinnaś stworzyc kolejne prace;)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę że dzieciom obecnie obca jest igła z nitką, to pewnie dlatego. Lisek jest absolutnie słodki, jak karteczka z książki filcowej dla dzieci <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno zestaw spotkałby się z akceptacją dzieci, gdyby miały możliwość popróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jestem zachwycona tym projektem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...