piątek, 10 lutego 2017

Błękitna rybka

Witajcie :)

Przedstawiam Wam rybkę - wyciętą i namalowaną na zwykłej drewnianej desce. Wykonałam ją dla mojego Taty - 100% wędkarza. Rybce zamontowałam haczyki do zawieszenia na ścianie. 









Pomysł na rybkę nie jest mój. Malunki ryb na drewnie znalazłam w internecie, są dziełem Christine Schultz. Wiem, daleko mi do nich, najważniejsze, że Tato był zadowolony a rybka zawiśnie na drewnianym tarasie :). Powstaną kolejne :)


Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

33 komentarze:

  1. Zaraziłaś mnie Gosiu tym virusem :D
    Nie wiem jak,ale z pewnością zrobię. Na 100% pomaluję sama,co do reszty zobaczymy. Oczywiście zachwycona jestem twoją rybką.Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybka świetna, te inspiracyjne też, wyglądają jak totemy. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta rybka, jak wykonasz jeszcze kilka będą świetnym akcentem na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rybka - oryginalna i dekoracyjna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Dla wędkarza jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, świetnie Tobie poszło- ryba fantastycznie się prezentuje, a jak dołączą do niej pozostałe, to już niemal jak na rafie koralowej będzie- zrób Tacie rafę koralową ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rybka i fajnie jak zrobisz ich więcej
    bo fajnie w kolorowej grupce wygladają - pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, ale super!!! Lubię zobaczyć coś na blogach, czego nigdzie nie ma...i takich ryb nie ma! SĄ ABSOLUTNIE BOSKIE!!! Tato będzie przeszczęśliwy:))) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna!!! wspaniały pomysł na prezent dla taty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądają te kolorowe ryby! Świetnie są! Twoja jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! Pomysł przedni, a jak jeszcze będą inne to już w ogóle odlot!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna rybka, koniecznie musisz zrobić ich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. I znów mnie zaskoczyłaś! A tata to prawdziwy szczęściarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta ryba, kształt bardzo ciekawy.Coś nowego u Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Rybka super.
    Z nazwiska też jestem rybka, co prawda w innych barwach, bo chińskich, ale Twoje są przeze mnie preferowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ryba jest bardzo urocza. :D Z całą pewnością się spodoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na prezent dla wędkarza. Tata na pewno szczęśliwy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale superowa! Świetne te rybeczki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super prezent Gosik!! U mnie dla Młodszego jak znalazł!! Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ryba! wspaniały prezent nie tylko dla wędkarza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł :) mój mąż wędkarz to może mu podobną zrobię do piewnicy na jego "wędkarskie akcesoria" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny prezent Tacie zmalowałaś! Pomysł bardzo oryginalny i jakby nie Twój, bo nie ufilcowany:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Moj Tato też jest wędkarzem :) na dzień wędkarza robię Mu zawsze takie różne prezenty ale takiej ryby jeszcze nie ma :* świetny pomysł i piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie ze prezent dopasowany do hobby:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy pomysł :) a prezent od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu nie wszystkie pomysły muszą być nasze,najważniejsze że są przez nas wykonane i podarowane z całego serca ukochanej osobie:)
    Rybka baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...