środa, 31 lipca 2013

Filcowa Wymiana :))

Jakiś czas temu umówiłam się z Madzią z madeleine hand made na filcową wymiankę.  Magda miała obawy, że się nie zgodzę  gdyż obie pracujemy z filcem - niepotrzebnie !!! Ja nie umiem tworzyć tak bajecznych broszek i kolczyków jak Madzia - a uwierzcie, są dopracowane w każdym calu i cechuje je  niesamowita dbałość.

Magdę poprosiłam o broszkę w marynarskich kolorach i 2 pary kolczyków (żółte i różowe) - dostałam o wiele wiele więcej :)).

Tylko spójrzcie !!!


Broszki :)) 




Kolczyki




Zestaw kolczyki i zawieszka :))



Madziu jestem mega zadowolona :)).  Tak jak Ci pisałam kolczyków już mi wszyscy zazdroszczą  :)). Jeśli chodzi o broszki z utęsknieniem wyglądam okazji by je zaprezentować :)).

Magdzie jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :)), w Was zapraszam na jutrzejszy post ze zdjęciami breloczków, które wysłałam w zamian :))

Pozdrawiam,
Gosia



27 komentarzy:

  1. Widziałam efekty wymianki u Madeleine :-)
    Super się Wam udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, może to dziwne w tym miejscu ale na jakiej książce robiłaś te zdjęcia ? ;p, poza tym cudne dary...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka o filcowaniu, nie pamiętam teraz tytułu - jak trzeba później podam :))

      Usuń
  3. Gratuluję :-) Śliczne rzeczy dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczne rzeczy! Zdolne z Was dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu jakież te broszki cuuuudne! A całość genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam,ze Magda tez juz sie pochwalila :) super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. są idealne :-) !!!! wszystkie podarunki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Broszki są piękne :)
    Kolczyki też niczego sobie :) Mnie najbardziej spodobały się kwadraciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka w 100% udana :) Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wymianka bardzo udana jak widzę Gosiu super! Twoje prace sa tak samo dopracowane jak koleżanki;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wymianka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne szczególnie te kwiaty broszkowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam i jedne, i drugie i nie mogę się napatrzeć na te cuda.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. broszki są niesamowicie piękne :) idealnie dobrane kolory! zazdroszczę takich wspaniałych prezentów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...