wtorek, 14 maja 2013

Wymianka na chrzest c.d

Ostatnio, sama u siebie jestem gościem :)) i pewnie nie prędko się to zmieni. Troszkę skumulowało się różnych spraw, w tym i zamówień, jedne łatwiejsze, inne trudniejsze. W połowie czerwca czeka mnie "urlopik" dlaczego w cudzysłowie :))? Czeka mnie praca w polu :)), którą o dziwo lubię i nie mogę się doczekać. Ale o tym kiedy indziej :)), tymczasem pokażę Wam co wysłałam do dziewczyn w ramach wymianki na chrzest.

Melkanelka wybrała sobie breloczek do kluczy, dlatego powędrował do niej zestawik "dyndających" ptaszków :)). Precyzując dwa ptaszki i jedna sówka.



 Ptaszki to breloki, sówka jest zawieszką do telefonu.




Madzia z Nitki Ariadny, również otrzymała ptaśka :), w tym wypadku kolor nie był przypadkowy :).




Monice ( AnioleQ7) spodobał się słonik, którego wykonałam dla mamy. Ufilcowałam podobnego, plus inicjały jej i jej męża. Dodatkowo wysłałam dwie niespodzianki :).

 
Słonik wykonany na kuli styropianowej z serduszkiem z inicjałami.



Aniołek na sznureczku, ale nie wiem czy troszkę nie wygląda jak wróżka :)), a jeszcze tu z boku podpowiadają, że wygląda jak Calineczka :). 


i zawieszka do telefonu


Jeszcze raz Wam dziękuję za szybką akcję :)))

Kończę i spieszę do Was, co prawda z niewielkim opóźnieniem ale jestem :))

Pozdrawiam,
Gosia


86 komentarzy:

  1. Ten słonik kradnie moje serce za każdym razem jak go widzę :) Ale słodyczy nie można odmówić też innym Twoim wyrobom. Jesteś na prawdę świetna w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, nie skromnie powiem że słonik mi się udał :)

      Usuń
  2. Gosiu nie mogę oderwać oczu od Twoich cudnych filcowych maskotek.
    Wszystkie przepiękne,aniołkowa wróżka cudeńko i słonik,oooo wszystkie piękne.
    Przesyłam tysiące uśmiechów...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)))), Twoje słowa to miód na moje uszy i serducho

      Usuń
  3. Kolejne cudne prace :) Same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki straszne: Jak ty to robisz, że są takie milusie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności !! Jeszcze raz bardzo dziękuję za wymiankę i za cudowności jakie dla mnie wykonałaś. Dla mnie Aniołek to Aniołek i niech tak zostanie =P =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ok Aniołek, reszta się nie zna :)). Dziękuję bardzo, bardzo :))

      Usuń
  6. Śliczności. Cudny ten aniołek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu Ty tak czarujesz tymi filcakami,,że nie mogę się nadziwić i napatrzeć .A ponieważ jesteś sympatyczną osóbką i piękne rzeczy robisz ,więc nadal będę częstym gościem u Ciebie .Pozdrawiam i buziaki zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu zapraszam wciąż i wciąż :)). Sympatyczny do sympatycznego ciągnie :))

      Usuń
  8. Gosiu wszystko jest jak zwykłe piękne,ale słonik najbardziej mi się podoba,jest cudowny.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz gorąco dziękuję za niespodziankę! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję, że pamiętałaś o niebieskim kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, że jestem twoją fanką, więc nie będę się przesadnie rozwodzić, napiszę tylko, że aniołek (czy tam Calineczka) skradł moje serce.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne breloki !!! ptasiory wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie sliczne no nie moge <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana Ty robisz same cudeńka z tego filcu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są cudne , ale słonik to mój nr, 1 , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie Twoje wytwory są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko śliczne i urocze ! A słonik wymiata ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie śliczne, a najbardziej skrzydlate :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te rzeczy - szkoda, że robimy w tej samej technice, bo ja bym chciała kiedyś jakąś wymiankę prosić tak nieśmiało, ale ty raczej nie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jak wrócę w lipcu to możemy się umówić :)

      Usuń
  19. Same śliczności Gosiu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne cudaczki, aniołek jako aniołek i wróżka jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) aniołko-wróżko-calineczka :))

      Usuń
  21. Nie no Gosiu :) To co robisz to jakieś mistrzostwo świata jest przecież!!! Te zwierzaki tak ślicznie patrzą, każdy jeden, że od razu chce się je przygarnąć!!! Rewelacja :) Bije od nich ogromny optymizm! jestem pewna, że nowi właściciele będą wniebowzięci!!! Wrócę tu jeszcze później, żeby sobie popatrzeć :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję wracaj kiedy tylko będziesz mieć ochotę :))

      Usuń
  22. Jakie słodziaki, tylko schrupać.
    Wszystkie mają wesołe minki, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ale chrupać nie radzę bo kłaczki zostaną :))

      Usuń
  23. Gosiu cudo !!!
    widziałam wszystkie cudeńka u melkanelka
    i DOSTAŁAM sówkę : )) mam ją przy kluczykach,
    więc sówka podróżuje ze mną samochodem- to tak na szczęście : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ogromnie się cieszę :))), że sówka trafiła w dobre rączki, troszkę zwiedzi świata :))

      Usuń
  24. te ptaszki są niesamowite :) zawsze jak je widzę pojawia mi się uśmiech na twarzy :) rewelacja :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))), miło wywoływać u kogoś uśmiech :))

      Usuń
  25. Gosiu, trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale pozwolisz, że zagoszczę na dłużej. Twoje prace mnie zachwyciły :) Pozdrowienia / Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam, i jak najbardziej zapraszam na dłużej :))).

      Usuń
  26. Sama słodycz :D Wszystko jest takie piękne, że aż mi słów brak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu u Ciebie co by nie oglądać zawsze ciśnie się jedno na klawiaturę: ŚLICZNOŚCI !!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję już zaglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny :)). Już do Was zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie słodziaki :D uwielbiam Twoje robótki :D jesteś genialna kochana :)

    dziękuję za obserwację u mnie, a ja z wielką przyjemnością obserwuję Ciebie :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosieńko, tAAAAAAAAAAAAAAkie cuda! Skoro już tyle zmówień, to ja zapisuję się w kolejkę na przyszłą Wielkanoc........:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)), może cosik zorganizuję :)), a jeśli nie, zawsze możemy się umówić :))

      Usuń
  32. Cudne cudności!
    Aniołek faktycznie na pierwszy rzut oka wygląda jak Wróżka Chrzestna ;) Ale jest uroczy!
    Przy okazji chciałabym przekazać Ci wyróżnienie - szczegóły tu: http://felisimmanis.blogspot.com/2013/05/usmiech-losu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i wyróżnienie :))

      Usuń
  33. Cudne cudności!!! A ten słonik powala na kolana ... :-)
    Masz niemożliwe ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Basiu, bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki śliczny elf, ni wiem ze miał być aniołek ale jak zobaczyłam to taki cudowny elfik piękny

    OdpowiedzUsuń
  36. Takiego ptaszka tyle, że zielonego moja siostra wygrała tu i jestem nim zachwycona :D Chętnie przygarnęłabym takiego tylko, że we fiolecie i tu moje pytanko: w jakiej cenie zamówienie takiego ptaszyska? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To niezwykłe ze każda Twoja ( najmniejsza nawet) ptaszyna i zwierzyna ma taki sympatyczny i charakterny pyszczek. Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  38. Słonik i zawieszka są genialne :)
    Świetne są takie akcje ;*
    Muszę kiedyś spróbować ;d
    Zapraszam : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Te ptaszynki sa przeudne, a prezenty na chrzest wybralas wprost idealne. Beda wspaniala pamiatka dla malenstwa. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystko wspaniałe:D aniołek, Calineczka, czy wróżka to nie zmienia faktu, że genialnie filcujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ptaszęta mnie rozwalają, cudne są - kocham wszystko co małe dziobate i skrzydlate ...
    POZDRAWIAM Małgośka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...