czwartek, 16 sierpnia 2012

" KROK PO KROKU" - DIY: Ramka na zdjęcia

 

Ostatnio szukając ramki na prezent dla bliskiej mi osoby, natknęłam się na szablon wykonania ramki........................ z patyczków po lodach :)

Do jej wykonania potrzebujemy:

Patyczki po lodach - ja omyłkowo zamówiłam szpatułki laryngologiczne, ale wyszło na plus, są większe niż zwykłe patyczki. + Jeden cieńszy patyczek może być mieszadełko.
Taśma
Klej do drewna


 




RAMKA


Bierzemy 2 x po dwa patyczki, które sklejamy pod spodem taśmą.  


Następnie przyklejamy dwa patyczki pionowo, i nieduży patyczek po środku, aby zdjęcie nie wypadło.


Bierzemy kolejne dwa patyczki, przyklejamy je poziomo. Dalej potrzebujemy dwóch szpatułek pionowo.



 Podstawka
3 patyczki sklejamy ze sobą taśmą.



Przekładamy na czystą stronę, przyklejamy następne dwa patyczki, tak by pomiędzy nimi została przerwa grubości patyczka. Między przerwę wklejamy ostatnią szpatułkę.




Odklejamy wszystkie taśmy z ramki i podstawki.

Voila!!!!!!!!!!



                   Lub tak :)




Można pomalować, ozdobić decoupage, .....


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jest to zwykła taśma, ja używam szerokiej do pakowania paczek, ale może być najzwyklejsza "biurowa".

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, niedługo wrzucę moje pomysły na ich ozdobienie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. witam:) ramka rewelacyjna;) czekam na zamówione szpatułki z allegro i tez będę szalec. poki co ta metoda zrobiłam ramke z okrągłych (drewniane, jakby pelna rurka) patyczków po lodach i tez jest super;)
    dzięki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę spróbować :)) okrągłej opcji :)). Życzę twórczej zabawy :))

      Usuń
  4. Witam,
    proszę powiedzieć kiedy smarujemy klejem? Po odklejeniu taśmy niestety ramka się rozlatuje.
    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zdjęcie podkleja Pani taśmą, na drugim zdjęciu klei już Pani klejem, najlepiej do drewna, wikol, trzecie zdjęcie również klej. Podstawa pierwsze zdjęcie taśma następne już klej. Jeśli się Pani rozwala proszę odczekać jeden dzień zanim zerwie Pani taśmę.

      Usuń
  5. Bardzo ładna i pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowa i kreatywna ale po zrobieniu sie rozwala... co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może słaby klej. Ja użyłam kleju do drewna. Trzeba odczekać żeby dobrze związał. Proponuję spiąć klamerkami do bielizny, odczekać dzień, dopiero odkleić taśmę. Ja swoją rameczkę tą którą przygotował do tego kursu mam do dnia dzisiejszego :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...