środa, 28 sierpnia 2019

Buka - Brelok z Filcu

The Groke Needle Felted

Nie taka straszna Buka :)
Według Wikipedii - Buka jest bohaterką cyklu książek o Muminkach. Istota podobna do skały, o potężnej posturze, bladych oczach i wyszczerzonych zębach. Buka przemieszcza się po świecie, niejednokrotnie odwiedzając Dolinę Muminków. Przyciąga ją światło i ciepło domu. Pojawiając się w jakimś miejscu, przynosi chłód i zamraża ziemię, na której dłuższy czas stoi.






Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Bukę, nigdy się jej nie bałam. A ta zrobiona przez Ciebie to taka dobrotliwa Buka :)
    Zachwyca mnie pudełko - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Buka jak żywa. Mój synek się strasznie jej bał - kiedyś. A ją ją mocno lubiłam - była taka samotna.
    Cudna Gosiu. U mnie też troszkę Bukowo... w ostatnim poście wpominałam ją, bo była inspiracją dla moich książęcych tworków:)))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać dla ciebie nic jest trudne.:) Super jest ta Buka, ale ja kocham Włoczykija.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Zawsze było mi żal Buki, której wszyscy się bali i była taka samotna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te stworki, cudeńko Gosiu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Buka pierwsza klasa! Jak z Muminków :)
    pozdrawiam serdecznie Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...