sobota, 24 listopada 2018

Skrzyneczka Kosmos

Painting the Galaxy
Skrzyneczka to pozostałość po pewnym trunku. Drewniane pudełeczko ozdobiłam motywem kosmosu. Pudełeczko posłuży mi do zapakowania pewnego zamówienia, które w całości pokaże w następnym poście. Motyw kosmosu bardzo mi się podoba, w dodatku nie trzeba mieć talentu rysowniczego.





Etapy malowania kosmosu:
1. Skrzyneczkę pomalowałam na czarny kolor.
2. Używając zwykłej gąbki nałożyłam kolor niebieski, później fioletowy 
3. Jasnym błękitem - kolistymi ruchami gąbki stworzyłam planety.
4. Szczoteczką do zębów pochlapałam skrzyneczkę, część roztarłam.
5. Jeszcze raz pochlapałam szczoteczką :), bez rozcierania.


Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...