niedziela, 25 listopada 2018

Figurka Mały Książę na Planecie

Needle Felted The Little Prince on the Planet

Skrzyneczka Kosmos z poprzedniego postu posłużyła mi do zapakowania Małego Księcia. Chłopca ufilcowałam na planecie wraz z najważniejszymi dla niego rzeczami Lisem i Różą. Figurka posiada klips, który może posłużyć do trzymania zdjęcia lub ważnej notki. Długo za mną chodziła myśl o umieszczeniu dedykacji pod figurką. Wymyśliłam sobie, że wykonam ją na drewnianym kółeczku. Drewno pomalowałam na biało, odbiłam wybrana grafikę oraz cytat a następnie zabezpieczyłam lakierem. Dedykację wkleiłam pod spód planety, którą ufilcowałam tak, aby było na nią miejsce. Do kompletu dołączyłam podstawkę pod kubek. Była ona wynikiem prób wspomnianej dedykacji. Podkładka jest dwustronna, ze złotymi krawędziami. Zamawiająca miała podarować figurkę bliskiej przyjaciółce, miała być wyjątkowa i mam nadzieję, że tak została odebrana.

























Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

13 komentarzy:

  1. Gosiu jak tak patrzę na te Twoje cudowne filcusie to chciałabym je wszystkie mieć bo są absolutnie piekne! Uwielbiam w Twoich tworkach to, że widać, że kochasz to co robisz. Mały Książę jest piękny a ta skrzynka - łał! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, wspaniale oswoiłaś tematykę Małego Księcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest po prostu filcowe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny!!! I jak ślicznie zapakowany!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Książę idealny taki jak z wczorajszej pracy z polskiego jaką napisała moja 14 latka. Przerabiania lektura w 8 klasie choć w 5 klasie też przerabiali ... oj reforma

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko, wspaniały prezent i naprawdę wyjątkowy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i efekt.
    Przypomniałaś mi jak to kilka lat temu tą samą skrzyneczkę, wraz z napisem przerobiłam na pojemnik na kredki (muszę obfocić, bo o dziwo jeszcze działa). Oczywiście z firmowym napisem dla dzieci się nie nadawała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent Gosiu wyczarowałaś - magiczny... zamilknę.... zachwycam się ....
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mały Książę jak żywy! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy takie cudo można u Pani zamówić?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...