wtorek, 14 sierpnia 2018

Anioł Stróż Młodej Pary

Wooden Angel and Box For Wedding  
 
To już drugi ślubny komplecik. Skrzyneczkę pomalowałam na brąz, przykleiłam drewniane aplikacje w postaci serduszek i imion Młodej Pary. Serduszko wypełniłam złotym brokatem. Skrzynkę wokół wieczka ozdobiłam biała wstążką z pozłacanymi elementami. W pierwszej wersji, środek miały zdobić serduszka, wzorki, oraz data ślubu ale ostatecznie wypisałam samo nazwisko. Aniołek od początku do końca hand made. Wykonałam go na szczapce drzewa, włosy z jutowego sznurka, głowa kulka styropianowa pokryta bandażem chirurgicznym, filcowe skrzydełka.

 🎇🎇🎇
szystkiego najlepszego na nowej drodze życia 

🎇🎇🎇











Serdecznie pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

12 komentarzy:

  1. Świetny prezent dla młodych. Aniołek śliczny a skrzyneczka bardzo ładna. Super!
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten piękny Anioł na pewno będzie dobrze chronił młodych małżonków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny aniołek. Myślę,że będzie stróżował.

    OdpowiedzUsuń
  4. PIękna pamiątka, Gosiu. Kolejny raz podziwiam Twój niezrównany talent i pomysłowość. Aniołek na medal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na podarunek i śliczne wykonanie.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fantastyczne pomysły Gosiu <3
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu zawsze robisz piękne prace,pomysłowe,niebanalne ,takie które zapadają w serce.
    Skrzyneczka z zawartością przepiękna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że anioł się nie upije w tym pudełku dodatkiem, co leży obok :P ale byłby skandal ;P
    Super to wygląda :) dobrze mieć swojego anioła stróża małżeńskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny komplecik!!! Anielica cudna!!! Pięknie ozdobiłaś skrzynię!! Wspaniały prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent pierwsza klasa! super:)
    ps. mam nadzieję, że imprezka się udała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...