niedziela, 29 maja 2016

Włóczykij z filcu cz.1


"Nawet najdalszą podróż zaczyna się 
od pierwszego kroku"
                                    Lao-tzu


Włóczykij należy do moich największych filcaków pod względem wielkości jak i poświęconego czasu."Siedziałam" nad nim ponad pół roku. Wpierw nie było weny, potem czasu, następnie przeszkody typu technicznego - jak wykonać strój aby móc go zdejmować (z szyciem u mnie kiepsko).
Włóczykij powstał na zamówienie kolegi z pracy, miał być niewielką figurką :). Tak się skupiłam nad kształtem noska, dokładałam i dokładam czesanki, że nie wiadomo kiedy a moja filcowa postać nabrała pokaźnych rozmiarów.  
Bohater Muminków ma druciany szkielet, co pozwala mu przybierać różne pozy.
Wykonany metodą filcowania na sucho z wełny czesankowej, płaszczyk czapka również wykonane metoda na sucho - ciężko było :).



Na sesję wybrałam się do lasu,  Włóczykij okazał się bardzo fotogenicznym modelem
 
Jak przystało na wędrowca - w pełnym umundurowaniu i wyposażeniu - czapka. płaszcz, szal i tobołek




Wielkość filcowej zabawki to ponad 30 cm


Maskotka Włóczykija ma możliwość siedzenia, stania itp. Zdejmowane ciuszki.




Jestem z niego wyjątkowo zadowolona, a Wam jak się podoba :).

Pozdrawiam,
Gosia

42 komentarze:

  1. Gosiu, jest cudny! Możesz być dumna ze swojego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow:-)
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu. Tworzysz CUDA:-)
    Włóczykij jest poprostu obłędny. A sesja w lesie .... poczułam się jak w bajce:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. omg, ma zdejmowaną czapkę i kubraczek. Jest cudny. A jakie ma włoski pod czapką. Gratuluję, chylę czoła i podziwiam. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny! Masz złote ręce, Gosiu! A sesja zdjęciowa - cudne miód :)

    OdpowiedzUsuń
  5. On jest świetny! Sporo wełny musiało na niego pójść, ale warto było :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, Włóczykij jest wspaniały, masz wielki talent. A wiesz, ja mam wszystkie części "Muminków" i do tej pory podczytuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity! Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest, przystojny i ma to "coś". Niesamowitą pracę wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja Gosiu! Wspaniały Włóczykij :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jego wzrost robi wrażenie i to niemałe :) Świetny chłopak z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo!!! To ja! Tak się teraz czuję :p fantastyczny mój pobratyniec :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny Włóczykij - podziwiam Gosiu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zadowolenia jak najbardziej słuszne :) Niezły jest :D

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDNY!!!!!! Piękny Włóczykij i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja myślę, że powinnaś być z niego dumna, nie tylko zadowolona. Toż to kawał genialnej roboty! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny! I taki duży! Jesteś niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja zdjęciowa. A Włóczykij ładniejszy od oryginału !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny Włóczykij :-) Jest doskonały - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna jesteś Gosiu. Włóczykij wypisz wymaluj. Cudny jest. Zdjęcia fantastyczne. Wyobrażam sobie ile się napracowałaś. Mega szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu ja nie wiem jak ty to robisz, ale twoje prace to prawdziwe dzieła sztuki :) Gratuluje cierpliwości i wytrwałości oraz niesamowitego efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Włóczykij to mój ulubiony bohater z Muminków. Jest bombowy! Ogromna robota i wspaniałe dzieło.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam efekt, wkład pracy, wykonanie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Napatrzeć się nie mogę :-) Jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu, kiedy przestaniesz mnie zaskakiwać, a Twoje prace mnie zadziwiać? Oby nigdy :) Skrzat jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosia przecudny!!! Pokłony swoje składam, za jego wykonanie i wielkość!!! Bo jednak ufilcować 30 cm to wymaga mnóstwa pracy i milionów milionów wbić igły :) Podziwiam- piękny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. On jest po prostu bezcenny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo bardzo bardzo mi się podoba :) Jest naprawdę wspaniały! A zdejmowane ubranko jest przepiękne! Nie wiem jak można takie zrobić na sucho - ale Ty przecież jesteś Czarodziejką filcu :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Najpierw zobaczyłam część drugą i dlatego dopiero teraz ujrzałam jaki on duży. Dziesięć razy większy niż myślałam, aczkolwiek tak samo cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak już pisałam jest boski.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szok :) jeszcze kilka muminków do kompletu i można się przenieść do świata bajki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem opinii kolegi jak dostanie Włóczykija,dla mnie jest rewelacyjny.
    30 cm to całkiem spora figurka,dodam cudna figurka,a ta sesja w lesie jak w bajce:)
    Gosiu chylę czoła przed Twoim talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteście cudowni :) - Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow szacunek
    Rzeczywiście bardzo fotogeniczny model:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzień dobry jaka jest cena takiego włócxykija i ile trwałoby wykonanie jego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, na razie nie przyjmuję nowych zamówień pewnie tak do września. W razie pytań proszę o kontakt mail minifilcus@wp.pl

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...