środa, 20 maja 2015

Filcowe Kwiatki dla Mamy

Dla mamy, ufilcowałam kwiatuszki Craspedia, które podejrzałam na blogu Magdy
Z tym że moje kwiatuszki a raczej kuleczki ufilcowane są na małych styropianowych kulkach, do tego cienki florystyczny drucik. Butelkę zakupiłam w pepco, zmieniłam tylko kolor wstążeczki, a gotowe kuleczki umaczałam w zapachowym olejku.







 Dawno nie pisałam o swoim prawku, miałam zastój spowodowany finansami. Odkułam się, niestety dwa miesiące nie jeżdżenia zrobiło swoje. Obecnie jestem po dodatkowych jazdach i po egzaminie - znów poległam na łuku :( , kolejny we Wtorek.

Buziaki,
Gosia

26 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twój bukiet, piękne kolory :)
    Egzaminem się nie przejmuj, podejdź do tego bez stresu i na pewno się uda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tymi filcowymi,pachnącymi kwiatami.
    Powodzenia na egzaminie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kulki-kwiatki :) A z prawkiem, tak jak ze wszystkim - jak będziesz gotowa to się uda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet. Powodzenia, w końcu ten łuk pokonasz :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na te kwiatki i do tego zapachowe. Pięknie wygląda taki bukiet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bukiet! No i kolor najpiękniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowe kwiatki, ale w końcu to sprawia że życie nie jest nudne :)
    Co do prawka, to trzymam kciuki za rychłe zdanie nieszczęsnego egzaminy praktycznego! Na pocieszenie napiszę, że zdałam za 8 razem (plac mnie prawie wykończył), a teraz od 13 lat śmigam jak szalona :)
    Dasz radę Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kwiatki , podkładka drewniana super:))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, trzymam kciuki za prawko

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł!
    no i powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam mocno kciuki na egzamin !!!!! Tym razem wyidzie !!!!!!!
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu super pomysł!!! Prawko zdasz, tylko na luzie musisz iść na egzamin :) Mój mąż w poniedziałek zdał C+E za pierwszym razem i szedł z nastawieniem,że nie zda a się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiet cudo , bardzo podoba mi się nie tylko kolorystycznie :)
    Powodzenia z prawkiem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy bukiecik, bardzo pomysłowe, coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kulki są super, zwłaszcza, że niebieskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne :)! Powodzenia na prawku ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, i niepowtarzalny bukiet zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kwiatuszki :)
    Trzymam kciuki za prawko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super! Świetny pomysł miałaś na ten niecodzienny bukiet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny bukiecik, coś zupełnie innego od standardowych kwiatków :)
    Zdasz prawko, powodzenia !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny bukiet, bardzo fajny prezent. Trzymam kciuki za pokonanie łuku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bukiet pomysłowy, pięknie się prezentuje :). Fajny pomysł z aromatyzowaniem kuleczek. Życzę powodzenia na kolejnym egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny prezent kwiatuszki takie niecodzienne i jeszcze do tego pachną, też bym się ucieszyła z takiego prezentu. Powodzenia na egzaminie, na pewno się uda, trzymam za Ciebie kciuki:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe te kuleczko kwiatki :) będą pięknym prezentem.
    Trzymam kciuki za prawko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super bukiecik :) Muszę przyznać, że to bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...