środa, 18 marca 2015

Dziękuję :)

Witajcie Kochani,

 Bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie moją wyprzedażą :), dziękuję nie tylko kupującym, ale też wszystkim, którzy przyczynili się do rozpowszechnienia informacji. Dziura załatana, choć nie odbyło się bez kombinacji. Niestety z powodu finansowych zawirowań ucierpiało moje prawko, ostatni raz prowadziłam samochód w styczniu, teraz czas to nadrobić, a strach jest większy niż za pierwszym razem.

W ramach wspomnianej wyprzedaży na specjalne zamówienie Ani, filcowe stworki, w wersji breloczków.






A teraz coś z serii wyśnione i wypatrzone w internecie. Bajeczne szezlongi i ten mój wymarzony, kolorystyka jak poniżej, zastosowanie - idealnie pasowałby do mojej pracowni w której dominuje biel. Myślę, że nadałby niesamowitego charakteru, klasyka połączona z nowoczesnością - czemu nie :). Po kilku godzinach filcowania, fajne miejsce do rozprostowania karku :) . Już to widzę z boczku elegancki bialutki stoliczek, kawka i mogłabym z stamtąd nie wychodzić :).
 
A Wy, posiadacie w swojej pracowni taki kącik do odpoczynku, sofa może wygodny fotel w który beztrosko można się "zapaść" :)

Pozdrawiam,
Gosia

38 komentarzy:

  1. Ładne nowe filcaki :)
    A szezlong bardzo elegancki!!
    Niestety typowej pracowni nie posiadam, ale myślę, że napewno zamieściłbym tam coś , gdzie można by spocząć i móc się odprężyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajne fotele też można znaleźć, mówię o tych na kółkach - wygodne siedzenie to podstawa :)

      Usuń
  2. Pracownia - marzenie!;)
    Fajniutkie filcaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu marzenia się spełniają :)

      Usuń
  3. Pingwinek "do schrupania" - ma zabójcze rzęsy.:) Szezlong pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pingwinka jakie rzeczy. Pracownie będę mieć o ile wygram w totolotka dużo milionów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stoję w kolejce do miliona :)

      Usuń
  5. Pingwinek z tymi rzęskami jest obłędny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczy u pingwinka są obłędne!
    Ja na razie nie mam nawet swojego kącika do robótkowania, ale marzy mi się taki, szezlong świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy się mamy podobne upodobania :)

      Usuń
  7. Moja pracownia to za razem kuchnia niestety taki wspaniały nabytek by się nie zmieścił Gosiu
    ale, dwa stołki i poducha też da się poleżeć jak dziewczyny moje zadania robią a ja czytam
    książkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już nie wyrabiam na plecy to przenoszę wszystko do łóżka i wszyscy troje, my i pies śpimy z walającymi się wełenkami :)

      Usuń
  8. Pracowni zazdroszczę, ja mieszkam w bloku więc muszę adaptować pomieszczenia do rękodzielenia, starając się nie robić totalnego bajzlu w całym mieszkaniu. Szezlong jak najbardziej, też preferuję biel.
    Filcaki urocze a najbardziej rzęsy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna mieszkałam w kawalerce, moje robótkowe pierdółki były dosłownie wszędzie :)

      Usuń
  9. Słodkie filcaczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój pingwinek ;-) my precioussss ;-)
    Dziekuje Ci Gosiu!
    W mojej pracowni moze wypasiony szezlag nie występuje ale jest wielka poducha. Chwilowo najbardziej zainteresowany jest nią mój kociak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduchy są też fajne, kotek wie co dobre :)

      Usuń
  11. Pingwinek mnie powalił, jest cudny!!! Z resztą ptaszek też :) Szezlong nie w moim typie, chociaż kiedyś marzyłam o tego typu meblu do salonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi natomiast szezlong kiedyś się nie podobał :) - ale to się zmienia :)

      Usuń
  12. Gosiu Twoje filcowe tworki to mistrzostwo za każdym razem.Szezlong jest czadowy,.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie zwierzaki, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu breloczki cudne :) a taki mebelek marzenie :) ale miło by się na nim czytało książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna! a te rzęsy u drugiego boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznosci :) a o szezlongu tez marze i marze, moze kiedys go sobie wymarze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki za Ciebie i za mnie :)

      Usuń
  17. Przepiękne! Breloczki są pierwszorzędne.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajniutki misio, wygląda jak młodszy brat pierwowzoru

    OdpowiedzUsuń
  19. Filcaczki jak zwykle cudaśne. O szezlongu nie marzę, bo w moim pokoju o powierzchni 6 m kw. nie byłabym w stanie go wstawić. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś zawsze można pokombinować :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...