sobota, 19 października 2013

Pacynka na rękę

 Witajcie,
Niestety dziś w pracy, choć może i stety :) jest spokój i cisza, dzięki czemu mogłam nadrobić masę blogowych zaległości - mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. Jeśli tak to wybaczcie, ale sporo się tego nazbierało :)). 
Laptopa wciąż brak, kwestia znalezienia odpowiednich parametrów i udania się do sklepu. 

W domku bałagan :(( jak mieszkałam w kawalerce był jeden pokój - teraz mam trzy do sprzątania :((. Na razie zwalam to na poremontowy bajzel :)).


Jakiś czas temu twórczo :))

 Na zamówienie Pani Aleksandry powstała pacynka na rękę. Wykonaną świnkę pociechy Pani Oli nazwały Jola :))

Jolę wykonałam z filcu według własnego pomysłu, przeszycia wykonane z muliny. 










Świnka ma również służyć jako pomoc w nauce języków obcych - zobaczymy jak się sprawdzi, bo tak między nami to bardziej mi wygląda na rękawice kuchenną :)))
Do kompletu rękawic :)) powstał jeszcze kotek, zdjęcia czekają na karcie sd.

Na koniec chciałam podziękować Asi z bloga "kraina mojej fantazji" za udaną wymiankę, zdjęcia chwilowo pożyczone od Asi moje czekają na wejście kart sd :))


 Mojego uszatka przedstawię Wam jeszcze z bliska :))

 Ps. Eluniu paczuszkę dopiero wysłałam w Czwartek 

 Pozdrawiam,
Gosia

54 komentarze:

  1. Nie no świnka rewelacyjna ;) również Gosiu Ci dziękuję za wymianę - kuzynka dostała dziś Smerfetkę ( uśmiech na jej twarzy bezcenny ;). Ciesze się, że Uszatek ma w Tobie przyjaciela ;) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kuzynka zadowolona. Pewnie że ma przyjaciela, jakby inaczej taki słodziak :))

      Usuń
  2. cudna pacynka! świetne kolory, a pyszczek jest bardzo pozytywny :) super zabawka i super pomysł :)
    pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :)), świnka ma trochę z pieska :)) może dlatego pozytywna :))

      Usuń
  3. Gosiu, Ty to naprawdę!!! Chyba nie ma takiej rzeczy, której nie jestes w stanie wykonać. Świnka cudna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusiu - no właśnie jest haft wstążeczkowy :)))))) - ale może kiedyś :)

      Usuń
  4. Świetny projekt i wykonanie, na pewno się sprawdzi jako nauczycielka języków :))
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super świnka -pacynka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z innej beczki życzę Ci szybko super extra laptopa
    bo bez kompa jak bez ręki !!! A świnka chrum chrum fajowa ;)
    Ja mam bajzel non stop ale tylko nudne kobietki maja błysk
    w domu , ja w muzeum nie mieszkam hehe !!! bo my kobietki za
    dużo na głowie mamy niestety i tak bywa z bajzlem - nie
    przejmuj się nie jesteś z tym sama hehe - buziaki ślę i pozdrówki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że strasznie doskwiera mi brak i nie chodzi tu o blogowanie, ale np. płacenie rachunków, czy jako mapa itd.
      Co do bałaganu to wczoraj się wzięłam i jest w miarę ok, a muzeum mi nie grozi :))

      Usuń
  7. Z taką pacynką to nauka pójdzie gładko! Jest słodka :))
    Życzę udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pacynka jest urocza:) Gratuluję udanej wymianki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna i te kolory pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna pacynka!:) Gratuluję wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna świnka :) Widzę, że w pracy masz luz :P bo ja na wejście na bloga i inne stronki nie mam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak już trochę lat w tej samej pracy :)) i tak luz się czuje :))

      Usuń
  12. No przy takiej pacynce nauka języków obcych to będzie łatwizna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pacynki to wyjątkowo edukacyjne zabawki, warte samodzielnego wykonania. Twoja różowa jest świetna. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Xymcią - tylko nudne kobiety mają czyste domy ;) Gdzieś nawet mam taki wzorek do haftu - "Housework is for people who can't cross stitch" hehe, i coś w tym jest :D
    A świnka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ale życie w bałaganie jest strasznie męczące, ale do pedanta to mi dużo brakuje :P

      Usuń
  15. cudna świnka Gosiu!!!
    szkoda, że jeszcze nie masz sprzętu - człowiek się przyzwyczaja, oj,... no a potem dramat...
    ten haf wstążeczkowy też mnie ciągnie:) ... może razem popróbujemy ?:)
    dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią Basiu, ale muszę jeszcze mozaike ogarnąć - aj kiedy ja ustabilizuję się organizacyjnie :((

      Usuń
  16. Pacynka super - pomysł rewelacyjny i to wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świnka jest piękniutka a wymianka iście udana!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowa fantastyczna świnka;) Pięknie Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna pacynka <3
    Gratluję udanej wymianki *u*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wymyśliłaś pacynkę - buzia sama się uśmiecha :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł z pacynką - moja córa jest własnie na etapie zabawy z pacynką - zeberką i wchodzi nieźle w rolę . Co do laptopa to naprawdę jest mi przykro że nadal jesteś bez pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna pacynka,pracując dawniej z dziecimi , bawilam sie podobnymi.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pacynki to całe moje dzieciństwo:) Uwielbiam je! A Twoja prezentuje się znakomicie, gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna pacynka.. Pięknie.Ja to nie mam takich zdolności manualnych.Pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  25. Pacynka słodziutka i fajna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna świnka. Bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesująca zabawka:) Koniecznie przedstaw nam bliżej tego słodkiego uszatka . Pozdrawiamy i powodzenia z poremontowym bajzlem:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)) na pewno przedstawię :)). Z bajzlem prawie się uprałam tzn pochowałam :P

      Usuń
  28. Pacynka słodka:)Uszatek śliczny:)Powodzenia w dalszym porządkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna robota! :)) urocza świnka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Udana wymianka! Różowa Jola jest super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jola podbiła moje serce,wygląda wspaniale,cóż ręka mistrzyni to się wie.
    Wymianka widać że udana,serdeczności Gosiu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...