środa, 10 lipca 2013

Po Urlopie, Podaj Dalej

Wróciłam około dwa tyg. temu, a wciąż nie mogę się pozbierać.  Jeśli chodzi o komputer - mam niechcieja. Nie chce mi się do niego zaglądać. Szczerze mówiąc to zbyt dużo przy nim przebywałam, ten wyjazd mi to uświadomił.

Czas na wyjeździe, a dokładniej mówiąc czas na zbieraniu truskawek minął szybko. Łatwo nie było, uważam, że to jedna z najcięższych prac. Nie dość, że wszystko boli to jeszcze słońce przypieka.  Naprawdę współczuję ludziom, którzy muszą tak zarabiać na życie, mówię o Polsce bo zagranicą bardziej się opłaca. Pod koniec mojego pobytu nie mogłam się doczekać powrotu do domu, tak byłam padnięta. Brakowało mi chwili wytchnienia. Najdziwniejsze jest to, że jak w końcu znalazłam się w domu zatęskniłam za wsią, za słońcem i nawet za tymi ..... truskawkami :)). Obecnie nie mogę znaleźć sobie miejsca, powoli staram się wrócić do rzeczywistości. 

Na początek witam wszystkich nowych obserwatorów,  nie długo do Was zajrzę , a Was kochani "starzy" obserwatorzy nawiedzę :)) i odrobię zaległości.

A tak wywiązałam się z Podaj Dalej. Do zabawy zgłosiła się Anulek i Ania M.

Dla Anulka z Barwy tęczy-Mojej tęczy...  powędrowała:



Wróżka dla Michasi


breloczek dla Oli



Dla Ani dwie pary kolczyków.








Druga paczuszka również dla Ani tym razem z DoKaEm zawierała:


 Ptaszkowy breloczek




 Torebeczkę na zapach z kwiatkami popuri


 Kolczyki


Dziękuję dziewczyny za wzięcie udziału w zabawie :))

Kolejny post będzie o niespodziankach, jakie czekały na mnie po powrocie :)).

Pozdrawiam,
Gosia

63 komentarze:

  1. wróżka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróżka jest cudna!
    I te zakręcone kolczyki - super!
    Reszty też pozazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)). Do wróżki myślę, że jeszcze powrócę :))

      Usuń
  3. Podpisuję się pod dziewczynami - wróżka super, kolczyki genialne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne rzeczy tworzyc az musze mamie w polsce linka przeslac bo swietne pomysly na prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś fantastyczne upominki! Co do zbioru truskawek to podzielam Twoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy musi sobie zrobić przerwę od kompa,bo by zwariował.Ja wprawdzie na urlopie nie byłam,ale niechęć do zaglądania dopadła mnie na 3 dni;)Mało,ale zawsze coś;)
    Cudne rzeczy robisz Gosiu,a tęczowe kolczyki mnie powaliły;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś byłam w lesie na jagodach, więc wiem co to znaczy zbieranie:) Tylko, że ja po 3 godzinach wróciłam do domu, a na truskawkowym polu chyba trzeba pracować dłużej:( Faktycznie nie jest to łatwa praca. Tak naprawdę, ja osobiście mam duże poszanowanie dla wszystkich ludzi wykonujących różne prace fizyczne. Śliczności przygotowałaś na "Podaj dalej". Cudny jest ten ptasi wisiorek:)Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu my szliśmy rwać o 6 rano i przeważnie kończyliśmy o 17, czasem wcześniej jak słońce za mocno dawało. Ja to robiłam by pomóc rodzicom, ale jak ktoś tak musi zarabiać to podziwiam. Tam u nas na wsi dużo jest biednych ludzi, ale się nie poddają. Szczerze mówiąc to kobiety są bardzie zawzięte i wytrzymałe.

      Usuń
  8. Witam z powrotem w blogowym świecie :)
    Prace jak zwykle piękne :) Stęskniłam się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne ptaszkowe breloczki, ale wróżka mnie powaliła na kolana !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy na taka skalę tak nie pracowałam, bardzo współczuję bolących miejsc!
    Wróżka śliczniutka. Ja też zbliżam się do końca zobowiązania :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu! Zielony ptaszor jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności :)
    A ten różowy kurczak :D Świetny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje ptaszki są obłędne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczności wysłałaś
    wszedzie dobrze ale w domu najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że już wróciłaś!:) Jak zwykle piękne rzeczy wysłałaś, Ani zazdroszczę kolczyków w kwiatki.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Gosiu po urlopie,jak zwykle wspaniałe prezenty poczyniłeś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenciki Gosiu!
    fajnie, że4 jesteś :)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko cudowności narobiłaś dziewczynom .Ja teraz też miałam przerwę w kompie i powiem Ci że taka rozłąka ze sprzętem jest cudowna i pożądana choć na kilka dni.Niestety teraz też muszę trochę nadrobić zaległości ,ale to sama przyjemność bo oczy wypoczęte.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wróżka cudeńko, komp strasznie uzależnia...a wiesz co by było jakby internet odłączona... fala samobójstw młodzieży przeszłaby przez świat... tak to się życie zmieniło... ale przynajmniej witaminy D sobie naprodukowałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj witaminki D było sporo, najlepiej o tym wiedza moje plecy.

      Usuń
  21. Zgadzam się - zbieranie truskawek daje w kość. Filcaczki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne cudeńka zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu cudeńka te Twoje filcusie, zazdroszczę dziewczynom , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. też chodziłam na truskawki,plecy bolały masakrycznie a po kilku godzinach nie chce się już nic! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie raz to nie miałam sił nawet się wykapać :))

      Usuń
  25. Jak zwykle z twoich rączek powstały same cudowności !! A wróżka jest przepiękna !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)), skuszę się na taką jeszcze nie raz :))

      Usuń
  26. Dopiero wróciłaś i już tworzysz! Jak zwykle cudeńka!! :) A kiedy odpoczniesz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle oczy u Ciebie można nacieszyć. Ja dziś najbardziej podziwiam kolczyki. Pozdrawiam ciepło, pomimo brzydkiej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Małgosiu w domu. CO do kompa mam podobne odczucia w stosunku do siebie. Uzależnienie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Powroty zawsze mile widziane,Witaj znowu Gosiu.
    Jak zwykle zachwycona jestem tym co tworzysz ,mistrzostwo to mało powiedziane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...