sobota, 13 lipca 2013

Niespodziewajki

Po powrocie, czekały na mnie dwa awiza - zupełnie niespodziewane.

Pierwsza paczuszka mega duża i mięciusia :))
A w niej WOW podusia od Justynki z Hafty Tiny.
Justynka prezentowała ją jakiś czas temu, wyhaftowała na niej Małego Księcia.
Napisałam jej wtedy, że za taką podusię dałabym się pokroić :)). A, że Justynka chciała powstrzymać  "rozlew krwi" :)) - Mały Książę znalazł się u mnie :))





Ania z DoKaEm, brała u mnie udział w zabawie Podaj Dalej, i postanowiła mi sprezentować Anioła stróża :)).



Z  Basią z Odkrywam na nowo
umówiłyśmy się na zamianę książek o rękodziełach. Do Basi wysłałam książkę o Decoupagu.
Basia wysłała mi o Mozaice :)), którą od jakiegoś czasu mam chęć zgłębić :)).
Dodatkowo od Basiuni dostałam coś do picia.



Jakby tego była mało dostałam igielnik z różyczka " :)))




Bardzo Wam dziękuję za miłe powitanie po urlopie :)). Zrobiłyście mi dużą niespodziankę :)))

Pozdrawiam,
Gosia

22 komentarze:

  1. cudowne prezenty... jedne jak i drugie widziałam i podziwiałam na ich blogach. Dzięki Bogu obeszło się bez rozlania krwi...
    Anioł Stróż piękny i unikatowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję za miłe słowa Gosiu :)
    miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne niespodzianki na Ciebie czekały,podusia również podbiła i moje serducho .Miłej i bezdeszczowej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To naprawdę świetne niespodzianki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, piękne rzeczy dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty! Dla Justynki nagroda pokojowa się należy :)) zapobiegła rozlewowi krwi :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu witaj po urlopie, piekne prezenty a mały książę-pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu same śliczności,a podusia cudna:)

    OdpowiedzUsuń

  10. Witam, chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w kilku naszych zabawach.
    W jednej do wygrania są bardzo fajne gadżety z bajki Uniwersytet Potworny (bluzeczka, torba sportowa, przybory), w drugim jest możliwość przetestowania ciekawej gry edukacyjnej dla dzieciaczków, trzeci jest konkursem fotograficznym w którym można wygrać śliczny i mięciutki ręczniczek, poduszeczkę lub apaszkę.
    Nie chciałabym nadużywać Waszej cierpliwości i nie wkleje linków, ale jeśli jesteście zainteresowani, którąś z wyżej wymienionych zabaw to zapraszam na mój profil do bloga "Babylandia". Po boku są banerki konkursowe, więc łatwo trafić na to co Was ciekawi. Jeżeli jednak nie jesteście zainteresowani to z góry chciałabym bardzo przeprosić za tę reklamę...
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne niespodzianki,a podusia jest słodziutka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne niespodzianki dostałaś - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super niespodzianki i piękne przy okazji
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. ten hafcik z Małym Księciem mi się podoba od dawna... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...