czwartek, 30 maja 2013

Wyróżnienia



  Troszkę hurtowo :)), najpierw LIEBSTER BOG


  ZASADY:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


 od Basi z bloga odkrywam na nowo

 


Pytania Basi i moje odpowiedzi:
 
1. Założyłam bloga, bo ....
Chciałam przedstawić swoja twórczość, poznać zdanie kogoś innego jak rodziny :)) i poznać innych 
2. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie/ pisanie bloga?  
Nie wiem ile ale sporo mi to zajmuje. Nawet jak nie piszę posta, to obrabiam zdjęcia i zaglądam do zaprzyjaźnionych blogów (trochę ich jest).
3. Książka czy TV? 
Książka :))
 4. Ulubiona książka?
Ps. Kocham Cię; Achaja
 5. Spacer czy rower?
Spacer, najlepiej z pieskiem :))
6. Mieszkanie czy dom?
Dom
7. Miasto czy wieś ?
Tylko wieś 
8. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?
Meksyk
9. Pies czy kot?
Piesek
10. Wierzysz w prawdziwe przyjaźnie?
Wierze
11. Co zawsze poprawia Ci humor?
Czekolada, wesoła muzyczka i mój piesek

 



 od  Danusi z bloga moje hand made



 Zasady są znane, ale dla formalności przypominam: Wyróżnienie to jest otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonana robotę". Jest przyznawana blogom o liczbie obserwatorów poniżej 200. Należy odpowiedzieć na 11 pytań nominującego, wymyślić kolejne 11 pytań dla nominowanych blogów i powiadomić o tym blogerów nominowanych do zabawy.

Pytania Danusi i moje odpowiedzi:

1) biały czy czarny?
Biały
2) imprezowiczka czy domatorka?
Domatorka
3) motto życiowe...
"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą"
4) bez czego nie wychodzisz z domu?
Bez telefonu  
5) ulubiony rodzaj muzyki?
Lubię muzykę dance, a zwłaszcza lata 80 i 90. Lubie też muzykę latino
6) prezenty ładne czy praktyczne?
chyba ładne :)) 
7) Radio czy tv?
radio
8) Torebka - duża - workowa czy mała - kopertowa?
Bardzo Duża
9) Góry czy morze?
Góry
10) niespełnione (jeszcze) marzenie...
Podróż do Meksyku :)

11) praca biurowa czy fizyczna?
biurowa



od  Madzi z bloga dekoMagJa



 

Pytania Madzi i moje odpowiedzi:
1.Wolisz decoupage czy scrapbooking?
Lubię oba typu rękodzieła
2.Książka godna polecenia to...

Ps. Kocham Cię
3.Jaki jest Twój ulubiony film?
Jeszcze dalej niż północ
4.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski, fioletowy, miętowy i pastelowy róż
5.Co ostatnio widziałaś (-łeś) ładnego?

Fantastyczną paterę
6.Wolisz ciasto czy ciasteczka?

Ciasto i ciasteczka
7.Jak wypoczywasz?

Filcując bez wytycznych
8.Muzyka godna polecenia, to...

George Michael, Gabrielle
 9.Ulubione zwierzę, to...
Mój piesek :))
10.Po co Ci blog?

By pokazać swoja twórczość 
11.Ulubiony blog, to... 
Wszystkie blogi, które obserwuję są ulubione

  
Od Felis Immanis z bloga oj takie tam ....

 


 Pytania od Felis i moje odpowiedzi:

1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Lato
2. Jakiej nowej techniki chcesz się nauczyć?

Jest kilka na początek Mozaika, haft wstążkowy
3. A w jakiej czujesz się najlepsza?

W Filcowaniu
4. Kiedy i jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?

3 lata temu, spodobała mi się filcowa broszka i postanowiłam sama ją zrobić
5. Bloga założyłaś, ponieważ....?

Chciałam przedstawić swoja twórczość, poznać zdanie kogoś innego jak rodziny :)) i poznać innych  
6. Twoje miejsce na Ziemi..?
Wiejski domek na odludziu :))
7. Zawsze masz przy sobie?

Telefon
8. Gdy byłaś nastolatką, czyj plakat wisiał nad Twoim łóżkiem?

Leonardo Dicaprio :)), Titanic
9. Jakie zwierzę z Tobą mieszka?
Psiunio
10 Jakie zwierzę w Tobie mieszka? ;)

Szara mała myszka
11. Jaki był Twój ulubiony przedmiot szkolny i czy pokrywa się z Twoim zawodem? 
Plastyka i wf  :)), niestety nic a nic 


Od Moniq z Hafciki Moniki

 

 Pytania Moniki i moje odpowiedzi:
 
1. Kawa czarna czy biała?  
Biała
2. Batman czy Superman?  
Superman
3. Wolisz prezenty dawac czy dostawać?  
Dostawać
4. Spodnie czy spódnica?  
Spodnie
5. Czy uprawiasz sport? 
Juz nie :((
6. Wolisz zakupy tradycyjne czy przez internet?   
Wolę tradycyjne
7. Ile masz par butów?  
około 10 szt
8. Lenistwo aktywne czy leżące :) ?  
aktywne
9. Jesteś umysł ścisły czy humanistyczny?   
prędzej humanistyczny
10. Jedna rzecz jaką zabrałabyś na bezludną wyspę?  
do filcowania
11. Seriale polskie czy zagraniczne?
Zagraniczne

 i na koniec Versatile Blogger, również od Moniq




Versatile Blogger posiada pewne zasady:



1. Dziękujemy nominującemu blogerowi u niego na blogu.

2. Pokazujemy nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.

3. Ujawniamy 7 faktów dotyczących samego siebie.

4. Nominujemy 15 blogów, które na to zasługują. 

5. Informujemy o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 Faktów dotyczących mnie:
1. Nie lubię malować paznokci
2. Mam niebieskie oczy
3. Lubię pływać 
3. Jak lody z maszyny, to tylko włoskie
4. Nie lubię śledzi :((
5. Moja ulubiona zupa - barszcz czerwony mojej Babci
6. Lubię czytać fantasy, ale oglądać to już nie koniecznie
7. Ulubiony serial - Mentalista


Kochani od dziś wstawiam banerek "Wyróżnienia są miłe, ale... nie, dziękuję".
Nie chcę być źle zrozumiana, bo takie wyróżnienia są miłe, ale zaczęło mi to przypominać łańcuszek szczęścia. Wasz komentarz, wasze odwiedziny są dla mnie największym uznaniem :)) i za to jestem Wam wdzięczna :)))


Pozdrawiam,
Gosia

36 komentarzy:

  1. Gratuluję Gosieńko. Ale sie napracowałaś. Ja też uważam każdy komentarz za bardzo ważny, więc jest to dla mnie nagroda i tak niech pozostanie. Buziaki i miłego, długiego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę pracy było :)). Dla mnie to też jest najważniejsze, może jakby te wyróżnienia były całkiem spontanicznie to miałoby to sens.

      Usuń
  2. szczerze? - w połowie odechciało mi się czytać
    wcale Ci się nie dziwię, że rezygnujesz z tej "atrakcji" - ja już dawno to zrobiłam - nie dość, że nie mam ochoty spowiadać się nikomu z mojego życia itp to po prostu szkoda mi na to czasu
    mnie się Twoja twórczość bardzo podoba i to jest najważniejsze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niektóre są takie pytania że nie mam chęci na nie odpowiadać. I czasu trzeba sporo poświecić. Dziękuję za ostatnie słowa :))

      Usuń
  3. Gratuluję! Prawdziwy wysyp, ale rozumiem Twoją decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam - same wyróżnienia ?
    Nie przeczytałam ani słowa.
    Oooo!!! właściwy banerek na końcu :)
    nareszcie będziesz miała więcej czasu na tworzenie :)
    Popieram i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślałam że będę źle zrozumiana.

      Usuń
  5. Słuszna decyzja Gosiu. Z pewnością dużo czasu spędziłaś nad tym postem. Ja już od dawna nie przyjmuję wyróżnień. Dziś, dodatkowo, dzięki Tobie zrobiłam odpowiedni bannerek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, całkiem sporo czasu. Fajnie że tyle osób to rozumie :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. I ja dziękuje Basiu, mam nadzieję że się na mnie nie złościsz. Bo moja decyzja nie jest skierowana do żadnej osoby która mnie wyróżniła, tylko do tej zabawy.

      Usuń
  7. Ale się napracowałaś! Rozumiem, że nadmiar uprzejmości bywa czasem uciążliwy.
    Nie mniej gratuluję wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu ja też uważam że to miłe ale zawsze grzecznie dziękuję) za wyróżnienia. Komentarz dla mnie jest takim wyróżnieniem, prezentem;) poproszę Twój adresik na @ baba jaga czeka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie :)). Komentarze są najlepszą nagrodą i nie muszę być zawsze wychwalające :))

      Usuń
  9. Masz racje te wyróżnienia to nic tylko czysta forma łańcuszka. Najlepszym wyróżnieniem są komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że mam długi czas spokój, a później jak dostane jedno wyróżnienie, to dostaję jeszcze 4 - dlatego tak mi się skojarzyło a propo łańcuszka.

      Usuń
  10. O jejku ile wyróżnień :) Gratuluję :) Dużo się o tobie dowiedziałam :P
    Nie dziwię się, że zrezygnowałaś z wyróżnień ja się też nad tym zastanawiam ... zdarzyło się, że otrzymałam to samo wyróżnienie od kilku osób itp. i zgodzę się z tym, że zaczyna to przypominać łańcuszek. Oczywiście co innego wyróżnienia za udział z jakiejś zabawie czy coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w ten sposób to widzę. Ja długo nie mam żadnych wyróżnień, a później nagle dostaję 4.

      Usuń
  11. Gosieńko kochana,gratuluję wyróżnień ale przede wszystkim cierpliwości w odpowiadaniu na nie.Myślę,że podjęłąś słuszną decyzję,ja też mam w planach wstawić podobny banerek,bo najważniejsze jest to ,że zaglądamy do siebie ,komentujemy czy się wspieramy:)A Twoje prace są obłędne i nie potrzebujesz wyróżnień,aby ktoś je docenił bo wiem to bez tego.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, docenianie jest miłe, jeśli faktycznie jest szczere a nie dyktowane tym że musi to być 11 osób. Nie chcę nikogo urazić, ale wiem po sobie, nominowałam 5-6 blogów a później tylko aby "odbębnić" zadanie. Jest jedna rzecz która mi się podoba w tej zabawie to, to że miej znanym blogom pozwala się wypromować.

      Usuń
  12. Gosiu gratuluję wyróżnień,zasłużyłaś na nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, rzeczywiście hurtownia wyróżnień:) ale nic nie szkodzi, bo zasługujesz Gosiu na wszystkie a poza tym dzięki wszystkim tym pytaniom możemy Cię bliżej poznać:) Ja oczywiście gratuluję:}
    Wiesz, ja zwykle staram się wyróżniać blogi, które są mało uczęszczane a osoby prowadzące takie blogi wykonują piękne prace. Wiem jak trudno się wybić a wyróżnienia tak jak napisałaś wyżej bardzo pomagają. Myślę, że wtedy ma to większy sens:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że w tej zabawie brak już spontaniczności tzn. tego, że to Ty czujesz impuls żeby kogoś wynagrodzić :)). To jest dobra myśl, z tymi mało uczęszczanymi blogami, ale też trzeba sporo czasu aby takie znaleźć. Ale tak ma to wtedy sens :). Wydaję mi się, że powinno się dawać wyróżnienie max 3 blogom, tak żeby faktycznie inni ludzie ich odwiedzili, a dający wyróżnienie mogli poświecić czas na odnalezienie ciekawych prac (blogów)

      Usuń
    2. Tak Gosiu masz rację. Ja już też rozważam umieszczenie podobnego banerka:) Mimo, że przykładam się starannie do wypełnienia wszystkich obowiązków związanych z wyróżnieniem i zawsze przekazuję je z wielką przyjemnością i jest to mój przemyślany wybór, to jednak powoli bywa to troszkę męczące.

      Usuń
  14. Gratuluję, ale sądzę, że Tychna doskonale to ujęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie tu na Twoim blogu-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! jesteś fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mogę na swoim blogu umieścić Twój baner "Wyróżnienia są miłe..."? podając link do tej strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek nie jest moją własnością, sama go znalazłam. Nie mam nic przeciwko żebyś go umieściła i podała link

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...