niedziela, 26 maja 2013

PODAJ DALEJ

Witajcie :))
Jakiś czas temu zgłosiłam się do zabawy zorganizowanej przez Nitki Ariadny.
Madzia prosiła o wskazówki co do upominku,  moimi wskazówkami były motywy ptaszków, sówki i to, żeby było kolorowo :)). 

Paczuszkę odebrałam na poczcie na początku tygodnia. Zapierałam się, żeby Pani szukała w tych małych paczuszkach, bo przecież ja niczego nie zamawiałam. Pomyślałam - prawdopodobnie to jakiś list. Pani przeszperała wszystkie przegródki, a następnie wzięła się za większe paczki. Jak zobaczyłam tą wielgachną pakę, nie mogłam się doczekać kiedy  wpadanie w moje ręce :)). Szybkie spojrzenie na nadawcę :)) i już wiem :))

Madziu, totalnie się nie spodziewałam tylu prezentów. Miał być jeden drobny breloczkowy upominek, a popatrzcie co było ........:))




Poduszeczki z motywami mojej ukochanej sówki :)). Fajne kolorowe mordeczki :))






 Breloczek do moich długiich kluczy :))



Pudełeczko z ptaszkiem w moich równie ulubionych, pastelowych kolorach :)).



Woreczek z serduszkiem i oczywiście ptaszkami :)).




  Madziu bardzo Ci dziękuję, za ten ogrom prezentów, wstrzeliłaś się idealnie w moje gusta :)). I wiesz, że jakby co, to możesz na mnie liczyć, wystarczy słówko :))

Zgodnie z zasadami zabawę ogłaszam u siebie :))

- dwie pierwsze osoby (posiadające bloga), które umieszczą komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie upominek
 - proszę Was o podanie swojego ulubionego koloru, motywu i przesłanie adresu, na który mam wysłać prezent na adres: minifilcus@wp.pl 
- po otrzymaniu prezentu osoby te zobowiązane są ogłosić taką samą zabawę u siebie,



Pozdrawiam,
Gosia

49 komentarzy:

  1. wspaniała paczuszka:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sówki:) wspaniała paczuszka taka wiosenna:) z przyjemnoscia podejmę się zabawy zwłaszcza że dopiero startuje w blogowym swiatku robótkowym ..pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i za wzięcie udziału :)). Spodziewaj się mojej wizyty :))

      Usuń
  3. :)))) No i dołożyłaś pracy pani na poczcie:)))
    Ogromnie się cieszę, że trafiłam w Twój gust - taki był mój ukryty cel:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak troszkę dołożyłam, ale skąd mogłam wiedzieć :)), ja tu najmniej winna :)). Bardzo trafiłaś :))). Dziękuję i ściskam mocno :))

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty! Wszystko cudownie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia wspaniale haftuje i ma fantastyczne pomysły :))

      Usuń
  5. świetna zabawa;) a prezenty superowe;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezeli się załapię to chętnie się dołączę do zabawy;))

      Usuń
    2. Czyli mam komplecik osób :)), bardzo się cieszę :))

      Usuń
  6. Wspaniałe prezenty otrzymałaś !! Poduszeczki z sowami są śliczniutkie !! podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty:) Poduszeczki z sówkami są śliczne. Szkoda, ze teraz nie mam czasu na taką zabawę, ale może w wakacje dołączę:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne i bardzo przydatne :)). Zachęcam Cię do takich zabawy, miło obdarowywać i jeszcze milej być obdarowanym :))

      Usuń
  8. sóweczki na poduniach są śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  9. oo same cudeńka ale poduszeczki chyba najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodziutkie są i mają piękne wykończenie :))

      Usuń
  10. Gosiu prezenciki piękne,widać że dziewczyna się napracowała.
    Pozdrawiam niedzielnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne rzeczy dostałaś, takie energetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty świetne!!! Uwielbiam Twoje filcucie i chętnie zapisałabym się do zabawy ale dopiero co wywiązałam się ze swojego podaj dalej. Szkoda.... Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję, ja też sporo straciłam okazji, ale nie da rady :))

      Usuń
  13. same śliczności ;) gratuluję tak pięknych prezentów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu piękne rzeczy dostałaś,szkoda tylko,że ja się na zabawę nie załapałam bo widzę byli lepsi.Trudno,może następnym razem się uda :)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty super:)a te sówki na poduszeczkach śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) sówki są przecudowne :)))), kolorowe i delikatne :)0

      Usuń
  16. Piękny prezent:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. JAKIE CUDNE SÓWKI! Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. No pięknie - oj znowu nie zdążyłam ;-(
    Ale to nic .... może innym razem
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny prezencik !!! też uwielbiam ptasiory a najbardziej sówki :)
    ale widzę, że do pierwszego i drugiego komentarza trochę mi brakło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to nie jestem sama :), może następnym razem :))

      Usuń
  20. Ale wysyp prezentów!!!!:)
    same śliczności dostałaś, wszystko tak precyzyjnie wykonane i dodpracowane w najmniejszym szczególe - cała Magda:)
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz gratuluję tych cudności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzi jest nie tylko uzdolniona ale i kochana :))

      Usuń
  21. piękne rzeczy dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Gosieńko śliczności. Pozdrawiam i Ciebie i Madzię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale to musiała być niespodzianka! Piękne prezenty::)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...