poniedziałek, 27 maja 2013

Breloczki Breloczki

Moje ostatnio ufilcowane breloczki :))


BRELOK SUZUKI

Breloczek wykonany na zamówienie - jest to logo suzuki. Przy jego wykonaniu skorzystałam z ciekawej opcji :)). Przekopiowałam znaczek z komputera, na którym później filcowałam, żeby wyszedł efekt 3d dodałam dużo warstw.Tym sposobem prace wychodzą z zachowaniem proporcji :)).



KITEK

 Tu widać kotka, którego podarowałam Anstahe, nawiązałam do wcześniejszego kicia.




 ELMO

Całkiem spory brelok :)). Elmuś wykonany w prezencie dla Kasi, która spodziewa się dzidziusia. Dzidziuś na razie nosi imię Groszek :)). Groszkowi chciałam dorobić czapeczkę wiązaną na kokardkę, ale czapeczka wyglądała jak kaptur :)).



Kurczaki :))

 A tu ptaszek i kaczuszka wybrana przez KamiluŚkaa, 
w ramach naszej prywatnej wymiany. Kamila już przesyłkę otrzymała, mogę pokazywać.



Pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

46 komentarzy:

  1. Ale cudaki z tych breloczków:)Piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle - perfekcyjne w każdym calu! Ale Ty masz zdolne paluszki:))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Znaczek bardzo fajny. Ja już od dawna noszę się z zamiarem zrobienia z filcu znaczka volvo dla mojego Adriana, ale jakoś nie mam pomysłu jak się za to zabrać. To już chyba wyższa szkoła jazdy :)
    Elmo powaliła mnie na kolana :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam :)), całkiem proste. Może nie długo umieszczę kursik :))

      Usuń
  4. Cudne cudeńka! Takie małe a WIELKIE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne miniaturki :-) Elmo i kiciuś mnie zauroczyły :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle same cudowności !! Co breloczek to fajniejszy i ładniejszy !! Ale chyba najlepszy jest Elmo w pieluszce :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowe zawieszki, w Elmo się zakochałam :D A metodę kopiowania również wykorzystywałam, jak mi drukarka siadła ;) Po prostu wyświetlałam zdjęcie w odpowiadającej mi wielkości, przykładałam kalkę i przerysowywałam - potrzeba matką wynalazków ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej można zaoszczędzić na tuszu :))

      Usuń
  8. O Matyldo!!!!!!!!!Jakie cudowne!!!!!! Kotek mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosia! Wygrałaś moje Candy!!!
    Gratuluję serdecznie i proszę o dane do wysyłki na adres mailowy.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :))), ale się cieszę :))). Zaraz będę pisać :))

      Usuń
  10. Dlaczego one wszystkie są tak piękne, że chciałabym je wszyściutkie? Przecież nie mam tylu kluczy... Kotek to mój number one.:)Chociaż Elmo też jest zabójczy... I kaczuszki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dzięki, zawsze by się jakaś miejscówka dla nich znalazła :))

      Usuń
  11. Gosiu jesteś mistrzynią w czynieniu mini filcaczków,którymi się zachwycam.
    Piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne cudeńka! Znaczek suzuki wyszedł świetnie, no a Elmo to mnie po prostu zauroczył.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wizytę, za filcowanie jeszcze się ni zabrałam a kusi mnie. Niesamowite są te filcowanki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu Twoje filcusie są bajeczne!!! Nawet nie pokazuję ich mojej córce bo zaraz by do nich wzdychała :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. jej jak Ty to robisz! nie wierzę, że można wykombinować tak piękne rzeczy, wszystko wychodzi Ci perfekcyjnie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam-Twoje filcusie są cudowne,cieszę oko i radują serducho.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, prześliczne filcaki ! Elmo powalił mnie na kolana !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne maleństwa,dopracowane w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Elmo jest powalający!!!!!!!! jak ty je robisz?? chyba robisz jakieś czary mary :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne i jak zawsze idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. chodzę z założenia, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych! Piękne prace, wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym żeby tak było :)), choć w sumie byłoby nudno :))

      Usuń
  22. Dziękuję za piękne filcusie, wszyscy znajomi są nimi zachwyceni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))), super, badrzo się cieszę - niech się dobrze noszą :)))

      Usuń
  23. I foг all time emailed this wеbpage post page to аll my fгiеndѕ, since if like
    tο read it then my contactѕ will too.



    Μy web page :: hcg diet injections
    My webpage: hcg diet

    OdpowiedzUsuń
  24. Moi ulubieńcy to kurczaki i Elmo, rewelacja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu super te breloczki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Filcusie są cudowne i tak starannie wykonane ;) Super się prezentują ;) Zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na stałe ;-)
    ELMO-wymiata !!!;p

    OdpowiedzUsuń
  27. W Elmo się tylko zakochać :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...