piątek, 19 kwietnia 2013

" KROK PO KROKU" - DIY: - Motylek z wytłaczanki, czyli magnes na lodówkę

Kochani pomyślałam, że umieszczę dla Was kulisy powstawania Motylka Tymcio :). Tymcio w szczególności powstał z wytłaczanek po jajkach.




 Do wykonania motylka użyłam:

1 Wytłaczanki po jajkach ( po 10 jajkach)
Kulkę styropianową 4 cm
Czarny drucik
Sznurek woskowany
Koraliki
Farby różne kolory (neapolitański czerwony na twarz)
Brokat fioletowy
Flamaster do narysowania uśmiechniętej buźki :)
Klej na gorąco
Narzędzia typu igła( do nakłucia dziurek), nożyczki, nożyk do wycinania
Oczka wykonałam z samoprzylepnych pół perełek
Nosek filcowa kuleczka


Dużo tłumaczyć nie będę :))

Krok 1

"Czapeczkę" na główkę można jedynie wykonać z narożnych "miseczek".




 Krok 2

Brokat sypię na niewyschniętą farbę.



Krok 3




A oto niektórym znana już gromadka Owadów powstałych z wytłaczanek po jakach. Jest biedronka , motylek i pszczółka




Dokupiłam taśmę magnetyczną i moje wesołe owadki wylądowały na lodówce jako magnesy.


Pozdrawiam,
Gosia

86 komentarzy:

  1. Patrzę i podziwiem aż nie mogę uwierzyć ,że z szarej wytłaczanki powstają takie cudeńka.Jesteś bardzo pomysłowa i wielką artystką.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki, chyba z wszystkiego można coś fajnego wyczarować :))

      Usuń
  2. świetny pomysł:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe,a jak fajnie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gośka, ale Ty masz głowę pełną pomysłów. Niesamowite magnesiki. Pomysł zabieram, bo wnusiom na pewno się spodoba. Czekam na następne. Gosieńko, bardzo niesmiało pytam o moje kuleczki. Jeżeli to problem, to sobie głowy nie zawracaj, kogoś tam poproszę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusiu, Stasiowi musisz koniecznie kotka zrobić :))

      Usuń
  5. ależ miałaś świetny pomysł !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe magnesiki, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu rewelacja! bardzo pomysłowa jesteś! moje dziewczyny juz zapowiedziały że chętnie spróbują ale czy tak pieknie się okaże;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wszystko poskładałaś :) Motylek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za tutorial, może w końcu skorzystam chociaż przy tej pogodzie nie chce mi się nic ;))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu pomyslowy dobromir z Ciebie.Super pomysl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu dla mnie bomba ,wyszły same słodziaki ,a kursik bardzo fajny ,myślę że można w ten sposób porobić mnóstwo pięknych i ciekawych magnesów.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobić coś z niczego:D super:D

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie się komponują razem na lodówce :P
    Marysia rządzi !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki za komentarz ;) Uwielbiam twojego bloga, a te pszczolki przeurocze, jak ze sklepu! ;)
    Z przyjemnoscia obserwuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy motylek, aż mi się buzia uśmiecha...Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. ha ha ha jakie śliczne śmiechotki :)
    Pomysłowa jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow naprawdę cudnie to wygląda :) chętnie zrobię coś takiego mojej niuni :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne :) Musisz takie zacząć produkować na masową skalę:D Szkoda, że nie mam takich zdolności :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite :O ile przy tym cierpliwości trzeba mieć, ja nie mam do swoich obrazów to co dopiero przy takich figurkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Są wspaniałe, a ich psotne minki mówią wiele :o))

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne! a co do soku z aloesu to nie wypróbowałam jego działania na organizm, bo nie mogłam się jakoś przekonać do jego picia :/ po prostu smak mi nie odpowiadał, choć jest on prawie nie wyczuwalny :) w SuperPharmie można go czasem dostać w bardzo promocyjnej cenie, więc myślę, że warto wtedy spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie zapolować na promocję :)). Dzięki za odp :))

      Usuń
  22. Gratuluję pomysłów. Tworzenie z jajkowych wytłaczanek musi być dobrą zabawą dla dzieci. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zabawa przednie nie tylko dla najmłodszych :))

      Usuń
  23. Ale piękne, takie wesołe, optymistyczne, bajkowe. Super :))

    OdpowiedzUsuń
  24. mówiłam Ci już 76438548432689325 razy że kocham to co robisz <3
    i powiem jeszcze raz : KOCHAM TWOJE PRACE <3
    są takie śliczne, że można by patrzeć i wzdychać godzinami ;*

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły, bardzo miły :)) komentarz :))

      Usuń
  25. Super :) Gosia, zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest przepiękny :) zreszta wszystkie są :) wygląda jak Gucio z pszczółki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie:) Baaardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejciuś jakie świetne!!! Tymcio podbił me serce, a na marginesie dodam, że mam 3 - miesięcznego synka Tymcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. No nie mogę :DDDD
    Gosieńko :))))

    OdpowiedzUsuń
  30. pomysł jest boski!!!:) też takiego muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja Cię kręcę (nawet nie wiem czy z wrażenia dobrze napisałam) Ależ to odlotowe magnesiki. Jesteś Gosiu niesamowita:)))
    Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetny pomysł! Rewelacyjne są ta magnesiki!
    Bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  33. słodkie są :) gratuluję talentu :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)) za odwiedzinki i za zaproszenie :))

      Usuń
  34. super kursik , dziękuję , może kiedys sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny pomysł, żeby je wszystkie umieścić na lodówce;) bardzo wesoło wyglądają:) wchodząc do tak radosnej kuchni humor musi zawsze dopisywać:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...