środa, 27 lutego 2013

Wymiankowy Zachwyt

Witajcie kochani mam zaszczyt, pochwalić się kolejną udaną wymianą. 

Przesyłkę otrzymałam od Danusi (Dudusiowy Świat). Danusia miedzy innymi specjalizuję się w wiklinie, dlatego poprosiłam ją o wykonanie podłużnego koszyczka. Koszyczek chcę przeznaczyć na chlebek na Wielkanocny stół :). Danusia niespodziewanie obdarowała mnie jeszcze wiklinowym serduszkiem i szydełkowym, mini koszyczkiem :). Tylko spójrzcie :), jak wspaniale wyglądają :)





Wiklinowe serduszko i mini koszyczek :)



Serduszko jest w kolorze fioletu i różu, i jeszcze te piękne różyczki dodają całości niepowtarzalnego uroku.



Danusiu bardzo Ci dziękuje, to przez takie prace zakochałam się w wiklinie :).


Kochani i Wam pragnę podziękować, za to że mnie odwiedzacie i zostawiacie przemiły ślad w postaci komentarzy.

Pozdrawiam,
Gosia

9 komentarzy:

  1. Pięknie Ci te wymianki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności gromadzisz:) Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo zrobię pamiątkowe zdjęcie :)))

      Usuń
  3. Prześliczne!:) Koniecznie zrób zdjęcie całości (tylko, czy się wszystko zmieści na jednym zdjęciu?):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie przydało by się panoramiczne :)). Tylko słodyczy na nich już się nie ujrzy :)

      Usuń
  4. Prześliczne prezenty. Ja także podkochuję się w papierowej wiklinie :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...