czwartek, 21 lutego 2013

Wymiankowe Świecidełka

Na początku tygodnia odebrałam kolejna paczuszkę :). Nawet polubiłam chodzić na pocztę i niestraszne są mi kolejki :). A najbardziej uwielbiam moment rozrywania przesyłki :). Tym razem było podobnie :)


Paczuszka została wysłana przez Doriss i jej córkę Anię
Dorotkę prosiłam o sutaszowe kolczyki i plecioną bransoletkę, o takie :)


 A tak naprawdę dostałam pełno niespodziewajek. Oprócz wspomnianej wyżej biżuterii, w paczce znalazłam koloro, wiosenna poduszeczkę na igły, kolczyki, broszkę i czerwoną bransoletkę.




Dorotko i Aniu bardzo Wam dziękuje !!! Wszystko jest fantastyczne, zrobiłyście mi bardzo milą niespodziankę :))))))))))))

  
Na koniec jeszcze chciałam przeprosić Anstahe, przepraszam, że tak się ociągam :(. Kochana czy wytrzymasz jeszcze parę dni?  

Pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

17 komentarzy:

  1. Widzę, że wymianka udana i sprawiła Ci radość !! Miło jest otrzymywać takie niespodzianki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenty:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu gratuluję tak ślicznej wymianki...prezenty prześliczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne rzeczy dostałaś, najbardziej podoba mi się brocha i poduszeczka na igły :))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prezenty, taka zawartość naprawdę może osłodzić kolejkę pocztową :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To teraz możesz się wystroić, śliczne prezenty wymiankowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowności dostałaś. Bransoletki są fantastyczne i reszta prezentów też wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super tez bym chciała prowadzić takie wymianki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale sliczne! :D pokaz czasem co Ty ludziom wysylasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że sie spodobało, kamień z serca. :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne prezenty !
    zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna wymianka! Cudowności wysłałaś, cudowności otrzymałaś.
    Zazdraszczam troszkę....

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam za komentarze, i dziękuje Tobie Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...