sobota, 23 lutego 2013

Wymiankowe Niespodzianki

Pod koniec tego tygodnia dotarły do mnie jeszcze dwie paczuszki :).
Pierwsza przesyłka była od Promyczka druga od Ani.

Tak prezentują się obie, prawda że piękny widok :)




Justynkę poprosiłam o zrobienie zakładki z ślicznym aniołeczkiem :), a w niespodziewajce dostałam jeszcze wiosenna pisankę i słodkości :)



Słodki Aniołek miał być dla Mamy, ale nie mogę się z nim rozstać :), dlatego zostaje u mnie :)
Zakładka z tyłu podszyta jest beżowym filcem, a sam aniołek jest po prostu NIEBIAŃSKI :))


Wiosenna sznurkowa pisanka dodatkowo ozdobiona haftem :). Pisanka trafi do mojego Wielkanocnego koszyczka


Justynko bardzo dziękuję za fantastyczne podarki,  już zawsze będą mi Ciebie przypominać :).




Do Ani zgłosiłam się z prośbą na długo przed ogłoszeniem mojej Wielkanocnej wymianki.
Prośba dotyczyła papierowej wikliny, a dokładniej dwóch gniazd dla ptaszków :).

 
Ania spisała się idealnie, gniazda są świetne. Nigdy w ręku nie miałam  papierowej wikliny i myślałam że raczej twór z takiego materiału jest miękki, a tu niespodzianka :). Taki "koszyczek" jest tak ściśle spleciony, tak ciężki, że ma się wrażenie - Nie to nie może być z papieru!!!. A jednak to papier :)


Reszta paczuszki oprócz "piciu" to:
Dwie kurki, wełniaczkowy ptaszek, wiklinowe serduszko i serduszkowy długopis :)


 Aniu bardzo dziękuję, wszystko jest cudowne i w moim domku ma swoje miejsce :)



 Bardzo Wam dziękuję i ściskam mocno :), bardzo mocno :))))

Pozdrawiam i całuję :)
Gosia 

14 komentarzy:

  1. Ale wysyp prezentów! Jeden ładniejszy od drugiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiernie mi miło, że spodobały Ci się moje prace :)))
    Czyżby w gniazdkach miały zamieszkać filcusiowe ptaszki?
    Dziękuję za bardzo udaną wymiankę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będą mieszkać kolorowe filcusiowe ptaszki :). Dziękuję :))

      Usuń
  3. Otrzymałaś piękne wymiankowe prezenty. Wszystkie wyroby Ani są piękne, ja też mogę osobiście podziwiać jej prace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam Twoje prezenty :), gratuluję :)

      Usuń
  4. Hmmm.. Nie wiedzialam ze podoba Ci sie papierowa wiklina :-) ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś zadowolona.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za odwiedzinki i pozostawienie słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...