sobota, 2 lutego 2013

Wekendowe Wytłaczanki - OWADY + ZAGADKA

Przedstawiam moje trzy Owadziątka :)
Moje słodziaki wykonałam przede wszystkim z wytłaczanek. Na główki użyłam kulek styropianowych, zalegających po Świętach Bożego Narodzenia. Nóżki i czułka z koralików, noski z pomponików i kulek filcowych.
Zastanawiam się jak je wykorzystać, może girlanda albo magnesy na lodówkę :) 



Za namową Mężulka nadałam im imiona :), jak Wam się podobają :)?




Mam zaszczyt również przedstawić pracę Jagodzi która wzięła udział w zabawie. Jadziu, bardzo dziękuję :). Jadzia wykonała cudną pszczółkę z żondełkiem :)


I na koniec praca mojego Mężulka, który chciał dotrzymać mi towarzystwa i przy okazji wykonał wytłaczankową pracę :).


Ogłaszam zagadkę -  Kto zgadnie co to jest? 




  • Zagadka dotyczy tylko pracy wykonanej z wytłaczanki (bez niebieskiego ludka).
  • Udział w zabawie mo wziąć osoby, które należą do moich Obserwatorów (zapraszam również nowych podglądaczy :)).
  • Możecie dać jedną odpowiedź, więc zastanówcie się dobrze :).
  • Osoby, które prawidłowo odpowiedzą wezmą udział w losowaniu nagrody. Nagrodą będzie coś filcowego :) 
  • Odpowiedzi przyjmuje do następnej Soboty do godziny 23:59 :) 
  •  Rozwiązanie i losowanie w przyszłą niedziele :).


Temat na następny weekend to FARMA - i wszystko co z nią związane, począwszy od zwierząt, sprzętu itp.


Zapraszam i pozdrawiam,
Gosia

58 komentarzy:

  1. Śliczne są te styropianowe ludki. A zagadka to Batman na pewno! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytłaczankowe, sorry.

      Usuń
    2. W sumie styropianowo wytłaczankowe :). Batman zanotowany :)

      Usuń
  2. śliczne te Owadziątka ^^ urocze stworki

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety dziś moje dzieci zajęte były sprzątaniem, taki miały bałagan w pokoju, że cały dzień im zeszło... Ale już się ucieszyły na kolejny temat :)
    Twoje owadziątka wyszły świetne, najbardziej podoba mi się Marysia ;) A co do tego ostatniego - dzieci obstawiają ważkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dzieciaczki będą miały tylko chęć i czas serdecznie zapraszam :).
      Ważka zapisana :)

      Usuń
  4. Cudne owady w Twoim wykonaniu! Moją faworytką jest biedronka Marysia :))
    Dzieło męża - czyżby to była ważka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysia to też moja faworytka :). Odpowiedź przyjęłam :)

      Usuń
  5. Świetne owadziątka :)
    A zagadka?
    Głowa i kolor wprowadza zamieszanie ale te skrzydła - ważka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne Marysia i Tymcio- superanckie :) a co zrobił Twoj mąż hmmm początkowo myślałam że to pies, kolejne zdjęcia obaliły hipotezę hehe poźniej pomyślałam że to pies z filmu "Niekończąca się opowieść". Wiem, że zagadka nie dotyczy ludka ale on skojarzył mi się z Avatarem ;) ale się rozpisałam- wkręciłam się w to mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm a czy to nie jest to stworzenie na którym latali w avatarze? coś jak pies ze skrzydłami tylko nie wiem czy ma jaką specjalistyczną nazwę :)tutaj link do tego stworzenia http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/zmarl-po-obejrzeniu-avatara,122454.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysi to moja ulubienica :). Link przejrzałam i zanotował odpowiedź :)

      Usuń
  8. Biedronka Marysia jest genialna!
    Hmmm... Czyżby ważka?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj ta Marysia :). Odpowiedź przyjęta i zanotowana :)

      Usuń
  9. Super prace tak tu wesolutko - cała gromadka
    fajniusia ;) A co do zgadywanki niby jak ważka ale
    może to np: nocna ćma ??? hihi bardzo trudna ta zagadka !!!
    pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nie skromnie powiedzieć że gromadka mi się udała :). Co do odpowiedzi zanotowała Nocną ćmę :)

      Usuń
  10. Gosieńko, ty przeszłaś samą siebie! Cudne są te owadziądka, masz wspaniałą wyobraźnię i talent. Wszystkie piękne, ale też wybieram Marysię, bo ma czerwony nos i ubranko. Choć i Kleofaś ma coś w sobie... W zgadywance nie wezmę udziału, bo może dziewczyny mają rację z tym Awatarem, a ja tego nie oglądałam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysia kojarzy mi się z takim słodkim diabełkiem :). Zachęcam mimo wszystko do wzięcia udziału :) w zgadywajce :)

      Usuń
  11. hehe śliczne te twoje wytwory, a od męża to może ważka? to moja pierwsza odpowiedź, ale może jednak latająca krowa? :D
    Zabawa fajna, jak czasu mi starczy to może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłam pierwszą odpowiedź - Ważka :). Zapraszam :)

      Usuń
  12. Cudne owadki.
    A twór Twego męża to ani chybi mutacja dreamlinera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok przyjęłam mutacja dreamlinera :), w sumie też nie lata :)

      Usuń
  13. Kobieto, skąd Ty bierzesz na to pomysły i czas ? ;) twoja wyobraźnia nie zna granic. Masz super pomysły. A ja myślę, że to komar? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś daję sobie radę, ale wzięłam na siebie za dużo. Może niedługo uda mi się doładować baterie :). Odpowiedź - komar zapisana :)

      Usuń
  14. Super stworzonka :) Ja myślę, że ta praca to latająca krowa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Są przesympatyczne! A ta ważka z czymś na grzbiecie kojarzy mi się z jakąś bajką, ale za choinkę nie przypomnę sobie jaką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję odpowiedź - Ważka - Powodzenia :)

      Usuń
  16. Twoje wytłaczankowe owadziki sa super.Dlugo zastanawialam sie nad zagadka,twarz mi cos przypominala .Stawiam na modliszke.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę że to smok ;D ale i tak się spóźniłam ;( no cóż ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to do następnej ;D nie doczytałam ;)

      Usuń
    2. Tak tak do następnej soboty :) - przyjęłam odp. Smok :)

      Usuń
  18. Robalki super:)Co do zagadki to jak zobaczyłam "twarz" to chciałam napisać,że to ..krowa,ale jednak ważka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O joj jest i moja wypocinka hehe :-)
    ...zagadka baaaardzo trudna!!!! No no Twoj maz tez utalentowany;-)... I duzo odp juz padlo ja sie jeszcze pozatanawiam....

    Twoje owadziatka zawodowe!!!!w ogole nie widac ze to z wytlaczanki !!!Boskie!!!!
    Mysle juz co tu zrobic na te FArME :-)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu Twoja pszczółka jest świetna, i wykonana wyłącznie z wytłaczanek to jest dodatkowy plus, fajne ma żondełko :). Ah Farma co tu wymyślić :), szczerze mówiąc jeszcze się nie zastanawiałam :(. Czekam na odp :) co do zgadywajki :)

      Usuń
  20. Śliczne małe owadziądka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu adres zmieniłam, ale blog pozostaje ten sam :) Myślałam, że moi obserwatorzy będą musieli coś zmieniać na swoich listach blogów, na szczęście odbyło się to automatycznie :) W razie problemów tu masz link http://nicikal.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie owadziątka, to ja nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy by mi nie przyszło do głowy, że takie cuda mogą powstać z wytłaczanki. Jestem pod wrażeniem całej trójcy jak również innych prac. Ten latający obiekt wygląda jak ważka:} serdecznie i na prawdę z ogromną przyjemnością zapraszam do siebie po wyróżnienie:}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedź przyjęta i zapisana :). Bardzo dziękuję za wyróżnienie na pewno się po nie zgłoszę :)

      Usuń
  24. Latający obiekt wygląda jak pies z "Neverending story". Chociaż nie pamiętam czy miał skrzydła.... Starzeję się skoro nie pamiętam ;)
    Ps. Gosiu, ponieważ bardzo lubię Twój blog - chcesz czy nie - przesyłam Ci dwa wyróżnienia :) Tutaj czekają: http://ewulaki.blogspot.com/2013/02/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję odpowiedź o zwierzaczku z niekończącej się opowieści :). Dziękuję za wyróżnienie lada dzień odbiorę :)

      Usuń
  25. Moje pierwsze skojarzenie to krowa ale wiem że ma być owad więc może szerszeń? nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  26. dziś rozwiązanie ! ciekawe kto wygrał ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. losowanie i rozwiązanie jutro :), a do dziś można glosować do 23:59

      Usuń
  27. ach całą ja ! jestem zapominalska ;) ciekawa jestem jaka jest prawidłowa odpowiedź ! do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam jak mnie zżerała ciekawość :) i pytałam mężulka co to jest :)

      Usuń
  28. Przepraszam Anikaterę, chciałam usunąć nieaktualny komentarz i się wszystko usunęło :(. Odpowiedź samolot przyjęłam :). A Kleofasiowi przekażę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. takie latające zwierzaki jestem w stanie polubić:))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...