niedziela, 17 lutego 2013

Weekendowe Wytłaczanki - KUCHNIA

Myślałam, że nie zdążę, ale się udało :). Co prawda post ten powinnam umieścić w sobotę, ale skoro sama zostałam na polu bitwy :) to mogę pozwolić sobie i na niedzielę :).

Wyzwaniem postawionym w zeszły weekend była KUCHNIA, przedstawiam rezultaty.



Krzesełka i zlew wykonane wyłącznie z wytłaczanek. Blat stołu wykonany z zamknięcia jajeczek, nóżki to drewniane listewki.



W tym tygodniu krucho było z materiałem, a do tego mężulek kupił jajka w plastikowym opakowaniu. :(. Początkowo byłam zła, ale jak się później okazało, wyszło to na dobre. Plastikowe wytłaczanki posłużyły mi do wykonania naczyń :). Talerz, miska na owoce czy wazon to właśnie to :)


Na tym zdjęciu widać obraz z wiejskim krajobrazem :). Owoce wykonałam z filcu  a deskę na szybko wycięłam ze szpatułki laryngologicznej.



Najbardziej podobają mi się kwiaty, które dziabnęłam z zeszłorocznego bukietu Matki Boskiej Zielnej. Na podkładki poświęciłam kuchenną ściereczkę.





A tu z bliska zlew, naczynia jak wspomniałam wcześniej z plastikowej wytłaczanki po jajkach.
Gąbka do zmywania wycięta z prawdziwej gąbeczki :). Niestety na kran już nie było czasu, pomimo, że pomysł był :)






Mam nadzieję, że sprostałam swojemu wyzwaniu :), jak uważacie?


Meble bardzo mi się spodobały dlatego kolejny temat to SALON :)

Pozdrawiam,
Gosia - Mini Filcuś

50 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że takie fantastyczne rzeczy można zrobić z wytłaczanek:) Pomysłowe i bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja przypadkowa trafiłam w internecie na rzeczy z wytłaczanek i również byłam w szoku :)

      Usuń
  2. Chodząca kopalnia pomysłów z Ciebie! Już nie mogę się doczekać salonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a co do salonu muszę zebrać materiał

      Usuń
  3. Jak scenografia z bajki "Sąsiedzi" ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie przypomnieć jak to wyglądało :). Dziękuje :)

      Usuń
  4. Gosiu rewelacyjnie Ci to wyszlo...jestem pod wrazeniem Twojej pomyslowosci...

    OdpowiedzUsuń
  5. Myslę Gosiu, ze w Twojej głowie drzemią jeszcze takie pomysły, że nie raz pospadamy ze stołków. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a co do pomysłów faktycznie czasem mam ich natłok

      Usuń
  6. Patrzę , podziwiam, uśmiecham się do siebie, znowu patrzę i znów podziwiam, uśmiech i tak w kółko :)
    Świetne prace :) Oczywiście, że podołałaś bo kuchnia jest rewelacyjna:)
    ps.
    Bardzo dziękuję za ciepłe słowa i wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :). Akt boski, dlatego wyróżnienie w pełni zasłużone :)

      Usuń
  7. Mnie najbardziej podobają się te disajner'skie
    ( o ile to się tak pisze ?) krzesła a i owoce
    wyglądają smakowicie :D pozdrowionka niedzielne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa praca ;) Strasznie mi się podobają takie miniaturowe pokoiki ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżbyś powolutku budowała domek dla lalek z wytłaczanek? ;D Świetne te mebelki i w ogóle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez Ciebie nakręciłaś mnie :). Tylko z tym czasem kiepsko :)

      Usuń
  10. Kochana to jest cudne:)Jestem pod mega wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna kuchnia!!! Masz głowę pełną pomysłów. Myślę, że wykonywanie takich małych przedmiotów jest bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Troszkę siedzenia przy nich jest pomimo że nie są idealnie dopracowane (krzywe :)

      Usuń
  12. Gosiu świetne mebelki no i bardzo ekologiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że każdy szczegół dokładnie przemyślałaś i wykonanałaś tak przepięknie, że nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szkoda że czas goni bo inaczej można byłoby się pobawić :)

      Usuń
  14. Cudne, jestem pod wrażeniem! Z niecierpliwością czekam na następne pomieszczenia tego wspaniałego domki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie! Jakie piękności powstały:) Bardzo fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Normalnie majstersztyk.Super Ci wyszła ta kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  17. małe jest piękne !! ;-)
    świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod ogromnym wrażeniem!!!!kuchnia super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wytłaczanki jak zwykle super! najbardziej podoba mi się zlewozmywak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zlewa z tych okrągłych wytłaczanek, pasują do tego idealnie :)

      Usuń
  20. Super rzeczy potrafisz wyczarować!
    Zauroczona jestem wielkanocnymi filcowankami z bloga Justyny,
    ale kuchnia też wywiera wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Fajnie że zajrzałaś. Pozdrawiam i zapraszam :)

      Usuń
  21. Świetne! Aż się nie mogę doczekać salonu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :), muszę jechać do rodziców po materiał :)

      Usuń
  22. sprostałaś i to jak:D świetna kuchnia:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...