sobota, 9 lutego 2013

Weekendowe Wytłaczanki - FARMA

Witajcie kochani, w drugim weekendzie moich zmagań z wytłaczankami.
Tematem dzisiejszej pracy była Farma, więc zapraszam do mojej Wytłaczankowej Farmy :).


 

Jeśli farma, to nie mogło zabraknąć stodoły. Stodoła to drewniane puzzle 3D, które bardzo polecam. Stodółkę kupiłam już dawno, dawno temu razem z młynem, chciałam je wykorzystać do scenografii filcowych zwierzątek. Dzięki temu tematowi zmobilizowałam się i w końcu ją pomalowałam. Młyn na razie czeka  :). Kopki siana uformowałam z żółtego sizalu :)



A to moja trzoda chlewna :). Świnki wykonane wyłącznie z wytłaczanek + guziczek, z tyłu jako ogonek drucik kreatywny. Świnki jak to świnki przy korytku, które również, jest częścią wytłaczanki, dokładniej zamknięcia.


To "owiece" :) . Do runa Owieczek wykorzystałam uformowane wełenkowe kuleczki (można użyć waty lub papierowych, styropianowych  kulek. Nóżki to drewniane mieszadełka od kawy. Na tym zdjęciu można również zauważyć chodniczek :)


Na koniec prezentuję sad z soczystymi czerwonymi jabłkami.


A tu widok z lotu ptaka :)


Na bristolu przydałoby się namalować chmurki, ale już mi się nie chciało, zresztą już wtedy całkowicie by mnie poniosło :).

Temat na kolejny weekend to KUCHNIA - czyli sprzęt, meble, jedzenie, akcesoria itp.

A już jutro rozwiązanie zagadki z przed tygodnia :) + losowanie zwycięzcy :)

Dziękuję za uwagę :) i pozdrawiam,
Gosia :) - Mini Filcuś

25 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś. Tak sprytnie to wszystko wymyśliłaś i pięknie wykonałaś, brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę pracy przy tym było, ale i też zabawy :)

      Usuń
  2. Siedzimy z Amelą i podziwiamy. No i usłyszałam: A my też takie zrobimy? :) Dziękujemy za pomysł. Wszystko wygląda jak scena z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam dobra zabawa. Fajne są te puzzle 3d, dla dziewczynek są mebelki :)

      Usuń
  3. świetna farma!
    środkowa świnia jest najlepsza! ten szeroki uśmiech od ucha do ucha jest zaraźliwy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świnki najfajniej wyszły, takie wesołe mordki :)

      Usuń
  4. Jaka superaśna farma !!! Świnki rewelacyjne, w ogóle cały zwierzyniec :)
    Niestety Mila nie ukończyła swojej pracy, chciała zrobić konika, ale gdzieś zapał się ulotnił. Ostatnio wiele rzeczy zaczyna a żadnej nie kończy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :), i tak podziwiam bo trudny temat wzięła. Nie wiedziałbym jak umyślić konika :)

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem pomysłowości i wykonania - super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jakie Ty masz genialne pomysły!:) Świnki są rewelacyjne:) Zresztą, wszystko jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na prawdziwej farmie :) Super pomysł i wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Farma jest świetna:)Pomysłowa z Ciebie osóbka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ty zdolniacha jesteś, moja córa byłaby zachwycona taką farmą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty masz pomysły, te zabawki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów to ja mam natłok, tak jak zapewne, większość z nas :)

      Usuń
  11. Cudna farma :) świnki mnie rozbroiły ha ha ha świetne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :), swoją droga szkoda że prawdziwe rosną :), bo jak są małe to są słodziaki :)

      Usuń
  12. Gosiu cudna farma:)Taka sielska,słodka no i bez śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ja już wiosenno letnie klimaty czaruję :)

      Usuń
  13. wow:D masz niesamowitą wyobraźnie i zdolności artystyczne:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...