czwartek, 28 lutego 2013

Galeria - Breloczki i Zawieszki

Witajcie, ostatnio nic nowego nie tworzę jak tylko pisanki, niedługo zapewne się nimi pochwalę, a tym czasem stworzyłam nową galerie breloczków i zawieszek od telefonu.

Zachęcam do obejrzenia :)

Szał na Serce i Rozum :), breloczki powstały na zamówienie mojego Mężulka :). Breloczki były prezentem dla jego Rodziców Chrzestnych. Mają dodatkowo wyfilcowane imiona :)



A tu z serii Angry Birds



Świnka tym razem zielona :)



A skoro jesteśmy przy tamacie to już mniejsza wersja, bo do telefonu :)

Nietypowe zamówienie od motocyklisty :). Szerszeń 



A tu oryginalne logo :)



Ten sam Pan zamówił jeszcze Kask Crossowy (tu bez skrzydełek)
Wykonany również na wzór przysłanego zdjęcia (nie mogę znaleźć)



Bolek i Lolek :)


I wiele wiele innych filcaków które znajdziecie w nowej galerii Breloczki i zawieszki. Po naciśnięciu Banera zostaniecie przeniesieni do galerii :)



Z mojej Wielkanocnej wymiany zostały mi jeszcze dwie umówione osoby, i jeszcze 3 osoby którym nie dałam jednoznacznej odpowiedzi. Mam nadzieję że jeszcze zdążę się do Was odezwać :)

Pozdrawiam,
Gosia

59 komentarzy:

  1. Zakochałam się w króliku, misiu i sówkach... Wszystkie są genialne - jak wszystkie Twoje Filcusie, ale te trzy... Eh!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Madziu :), troszkę Was zamęczam tymi galeriami ale chwilowo nie mam co pokazywać, a galeria zawsze się przyda :)

      Usuń
  2. Kochana cudne:)Wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby ci tu powiedzieć, Gosiu... To nie może być nasza jedyna wymianka, ta świąteczna...;)) Wszystkie breloczki rewelacja, a szczególnie sówki, bałwanki, a szerszeń to już poza konkursem.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Promyczku :), na pewno się umówimy. Ale tym razem tak nie zaszaleje, chodzi o ilość osób, ledwo żyje :))

      Usuń
    2. Wyobrażam sobie! Ale na pociechę masz teraz cudeńka w domu i jakie różnorodne!:)

      Usuń
    3. To prawda taka pociecha nawet rekompensuje ból krzyża :)))

      Usuń
  4. Sporo tego :)
    Szerszeń wymiata po całości !!! rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te Twoje breloczki.Też uważam jak Promyk,że musimy jakąś inną wymianke jeszcze zorganizować,a tą wielkanocną ,to po niedzieli wysyłam do Ciebie paczuszke.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu mi jeszcze w tym tygodniu uda się wysłać przesyłkę :) (chyba :)

      Usuń
  6. rewelacja!
    zwłaszcza szerszeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest przecudne ! Zwłaszcza serce i rozum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może niedługo pochwalę się jakimś koszyczkiem :)

      Usuń
  8. Wow ale cuda a ta zielona świnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu Twoje filcaczki już dawno skradły moje serce. Ciągle mnie zaskakujesz, a dzisiejszy prezent..., ale o tym później. Pozdrawiam i najbardziej podoba mi się filcak dla motocyklisty. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu, to dokładnie jak mnie Twoje obrazy i gnomki :). Buziaki :))

      Usuń
  11. uwielbiam Twoje tworki...mogłabym je oglądać i oglądać i zawsze będę miała mało...gratuluję Gosiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i zapraszam wciąż i wciąż

      Usuń
  12. Jej, rewelacja! a szerszeń po prostu powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są. Szerszeń rewelacyjny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super breloczki! Dzieci zachwycone Angry Birds'ami a mnie wszystkie się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, pozdrowienia dla skarbów :)

      Usuń
  15. Fiufiu! Jest coś czego nie potrafisz wyfilcować?! Szerszeń the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Antstahe tak Cię zachwala,że musiałam zajrzeć i oczom nie wierzę jakie potrafisz robić piękne filcaki.Z wielką przyjemnością dopisuję się do witryny,gorąco pozdrawiam i zapraszam również do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za odwiedziny :) już do Ciebie zaglądam :)))

      Usuń
  17. Witam, przybyłam tu dzięki zachwytom Anstahe, i zostanę, ponieważ niesamowicie piekne rzeczy tworzysz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Danusia :). Miło mi rozgość się na dłużej :)

      Usuń
  18. Twoje prace są po prostu niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam ja rownież przybyłam tu dzięki Anstahe i taka jak ona jestem zachwycona.Podziwiam twój talent i dzieła które tworzysz.Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa :), zaraz zajrzę do Ciebie

      Usuń
  20. Jestem tu bo zachęciła mnie Danusia - Anstache. I widzę, że zdecydowanie miała rację. Pozwolisz, że się rozgoszczę...
    świetnie to robisz... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście zapraszam, będzie mi szalenie miło :)

      Usuń
  21. Danusia powiedziała że tu mieszka Gosia, która takie cudeńka tworzy. Danusia ma rację. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Zosiu, bardzo dziękuje :) jest mi miło :) - Już spieszę do Ciebie :)

      Usuń
  22. Szczęka mi opadła jak zobaczyłam szerszenia... Mistrzyni filcu!

    OdpowiedzUsuń
  23. " Serce czy rozum " czasami trudno wybrać
    jeżeli chodzi o Twoje prace to wszystkie bym przygarnęła
    hihihihi - pozDrawiaM słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzałam wszystko i jestem zachwycona bo ogólnie nie przepadam za filcem ale Twoje dzieciaczki mnie oczarowały, wszystkie. A pisanki bomba :D

    Pozdrawiam i na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam wciąż i wciąż :)))

      Usuń
  25. Rewelacyjne cukierasy :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Szerszeń rewelacyjny, reszta również!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja :) Serce i rozum podbiły mnie bez reszty :)
    Aż normalnie zaczęłam sobie wyobrażać, jak w twoim filcowym wykonaniu mogłaby wyglądać bajkowa parka: Masza i Misza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać ale nie do końca wiem jak one wyglądają. Coś tam niby chodzi po głowie ale ....:))

      Usuń
    2. Cóż, nie ma tej bajki jeszcze w wersji językowej polskiej, ale animacja najwyższej próby i postacie są świetne :), jak masz ochotę to zerknij:))):
      https://www.google.com/search?q=%D0%9C%D0%B0%D1%88%D0%B0+%D0%B8+%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D1%8C&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=SDUzUZrpNIWKhQet64GwCw&ved=0CC4QsAQ&biw=1280&bih=625

      Usuń
    3. Śliczna buźka tej dziewczynki, może się skuszę :)). Masza to dziewczynka tak?, a misa to niedźwiedź :))?

      Usuń
    4. Dokładnie :),a co ona wyprawia w bajeczkach. Kiedyś mój czteroletni bratanek powiedział, że Masza to niezła łobuzica :)

      Usuń
  28. Ale cuda robisz! ślicznie po prostu! Zapisuję sie do obserwatorów,żeby częściej Cie podglądać ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :))

Pamiętaj że komentarze służą do wyrażania opinii, nie służą do reklamowania własnych stron. Każdy komentarz z linkiem będę traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...